Ga naar inhoud

Welkomst scherm weg


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb linksys wusb54gc gekocht en geïnstalleerd( na flink wat problemen), werkt allemaal prima, geen problemen.\r\n\r\n \r\nMaar na het installeren zag ik dat mijn normale windows welkomst venster ( wanneer je de computer aanzet) verdwenen is. Wanneer ik de adapter de-installeer is alles weer in orde. Maar ik heb de adapter toch nodig , maar wil wel gewoon het normale scherm. Is bij u bekent of er iets in aan gedaan kan worden? Startà configuratisysteemà gebruikersaccounts à gebruikersaccounts en dan type waarop gebruikers zich aan-en afmelden, daar moet het normaal gesproken maar dan verschijnt er de melding dat een onlangs geïnstalleerd programma het welkomstvenster heeft uitgeschakeld..\r\n\r\nIemand een idee hoe ik het terug krijg,,behalve adapter de-installeren?\r\n\r\n\r\nPatrick
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
[b]Oplossing is als volgt voor mensen die het bestand GTGINA.dll of een bestand die er op lijkt op hun pc hebben staan en dus niet kunnen inloggen via het welkomstscherm en/of snelle gebruikerswisseling kunnen gebruiken. En die dus de usb draadloze adapter ooit hebben geinstalleerd en/of niet meer in bezit hebben maar waarvan wel de drivers aanwezig van zijn. [/b]\r\n\r\nAls Windows de draadloze usb adapter van LinkSys installeert met behulp van de bijgeleverde cd kom dit probleem tevoorschijn. De software om draadloze netwerken te zoeken van LinkSys wordt namelijk mee geïnstalleerd. Daarin zit namelijk het bestand GTGINA.dll (of anders) verwerkt (verward door Windows met het bestand MSGINA.dll wat ervoor zorgt dat het welkomstscherm aanmelden en snelle gebruikerswisseling werkt. En die worden dus uitgeschakeld door Windows omdat het bestand als het ware \'uit\' word gezet (als je de draadloze usb adapter van LinkSys volledig vanaf de CD-ROM installeert) en die van GTGINA (of anders) aan wordt gezet)\r\n\r\n[b]Verwijder eerst drivers/software van Compact USB wireless adapter [/b]in het software scherm of iets wat er op lijkt ALS je dat in het software scherm te vinden hoeft niet per sé.\r\n\r\n[b]Herstart indien dat gevraagd wordt![/b]\r\n\r\n[b]Ga naar Start > Uitvoeren > regedit.exe[/b]\r\n\r\n[b]Zoek[/b] de sleutel hieronder\r\n\r\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows NT\\CurrentVersion\\Winlogon\\GinaDLL\r\n\r\n[b]Verwijder hem.[/b]\r\n\r\nHerstart!\r\n\r\n[b]Probleem opgelost![/b]\r\n\r\n[b]Oplossing is als volgt voor mensen die een LinkSys draadloze USB adapter hebben.[/b]\r\n\r\n[b]ZORG[/b] dat je de drivers van de website van LinkSys heb gedownload zoniet zie klik hieronder!\r\n\r\n[url]http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_CASupport_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1166859919492&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=1949240888B34&displaypage=download#versiondetail[/url]\r\n\r\nVerwijder je usb draadloze adapter verwijder daarna de software/stuurprogramma.\r\n\r\nHerstart!\r\n\r\nAls het probleem nog steeds blijft verwijder dan deze register sleutel.\r\n\r\n[b]Ga naar Start > Uitvoeren > regedit.exe[/b]\r\n\r\n[b]Zoek de sleutel hieronder[/b]\r\n\r\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows NT\\CurrentVersion\\Winlogon\\GinaDLL\r\n\r\n[b]Verwijder hem.[/b]\r\n\r\nHerstart!\r\n\r\n[b]Pak dan de drivers uit die je hebt gedownload![/b]\r\n\r\n[b]Zet je LinkSys usb adapter erin en kies ervoor om je eigen drivers te installeren.[/b] [b]Kies voor diskette[/b] en zoek de map waar je de drivers hebt uitgepakt op je harde schijf. [b]Kies voor de map Drivers. En open rt73.inf (of anders).[/b]\r\n\r\nWindows installeert de draadloze usb adapter van LinkSys. Zonder de software om draadloze netwerken te zoeken van LinkSys.\r\n\r\nGebruik vervolgens de Windows Wireless Zero Configuration om te verbinden met draadloze netwerken ;)!\r\n\r\n\r\nHopelijk helpt dit! Suc6!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...