Ga naar inhoud

Fout bij openen ondertiteling


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedenavond hier allen ;)\r\n\r\nAls ik bij het kijken van een Divx probeer ondertitelingen te laden (ik gebruik Media Player Classic) krijg ik de volgende foutmelding. \r\n\r\n[url]http://img62.imageshack.us/img62/343/ondertitelingnu9.jpg[/url]\r\n\r\nDit heb ik bij elke film die ik recent heb geprobeerd te kijken (Scarface, Pulp Fiction en op het moment Pirates of the Caribbean 2). Meestal is het niet zo\'n probleem, tot ze met accent beginnen te praten ;)\r\n\r\nIk heb op het moment geen andere programma\'s geprobeerd, omdat de programma\'s die ik heb (WMP, RealPlayer en DivxPlayer) geen ondertitelingen ondersteunen. Ook zou ik graag Media Player Classic willen blijven gebruiken, voorheen op mijn oude pc deed ie het namelijk wel en ik vind MPC gewoon heel prettig werken.\r\n\r\nWeet iemand misschien een oplossing?\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\nTobias Tames
Link naar reactie
Je hoeft alleen een paar instellingen te wijzigen.\r\nOpen MPC, en ga naar View > Options.\r\nSelecteer aan de linkerkant het onderdeel Output onder het kopje Playback.\r\nKies vervolgens bij \'DirectShow Video\' een van de twee opties waar twee sterretjes achter staan. Als je ook Real of Quick video\'s wilt bekijken, selecteer dan ook daar betreffende opties.\r\n[ATTACH]9737[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...