Ga naar inhoud

Schokkerige beelden stilstaand maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een paar filmpjes gemaakt maar omdat het met de hand is gefilmt heb je snel dat het beeld schokerig is en niet het efect heeft van een statief.\r\n\r\nIk ken hiervoor een programma die er dan een bijna stilstaand beeld van maakt, maar dat programma kost 440$ , dan koop ik wel een statief!\r\n\r\nIs er misschien een (freeware) gratis programmaatje op de markt die dit ook kan?\r\nOf zit het al in een bekend montage programma?\r\n\r\nGr. Niels
Link naar reactie
Ik ken er helemaal geen prg voor ,en volgens mij is zo\'n prg er helemaal ook niet.\r\nWaarom denk je anders dat de echte filmers altijd statieven gebruiken ,zo ook de fotograven.\r\nGewoon dus voortaan een statief gebruiken en je films worden er veel beter van ,en als je dan toch uit de hand wilt filmen ,,veel oefenen ,en niet het lcd display gebruiken ,maar de kleine zoeker ,dan druk je de kamera tegen je hoofd en kun je hem ook beter stilhouden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...