Ga naar inhoud

Windows Mediaplayer bestandje


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hooiii.. \r\nik weet niet of ik hiermee in het goede forum zit maar ik dit is mijn eerste berichtje dus ik weet nog niet echt zo goed hoe alles werkt hier.. :)\r\n\r\nmijn vraag is:\r\n\r\nIk heb een Film op WindowsmediaPlayer bestand staan en ik wil die heel graag branden op dvd..\r\nalleen daar moet ik mpeg bestand ofzo hebben..:(\r\nwie weet hoe ik dit moet doen? ik heb al vele programma\'s gepobeerd en het lukt niet.. :(\r\n\r\ngroetjes Sylvana.. (L)
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;275167]hier mee\r\n[URL]http://www.winavi.com/en/video-converter/video-converter.htm[/URL][/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=TarUnited;275188]Wat is het dan voor een bestand. Een bestand dat door Windows Media Player geopend wordt, zegt nog niets over het type van het bestand. WMP kan namelijk tientallen verschillende typen bestanden openen. Wat is de extensie van het bestand?[/QUOTE]\r\n\r\n[IMG]http://img527.imageshack.us/img527/6078/ietssz7.jpg[/IMG]
Link naar reactie
Bestandstype: Audio/video-afspeellijst van Windows Media\r\n\r\nDat zegt mij dat het uberhaupt geen filmbestand is, dat het tevens door geen enkel programma geconverteerd kan worden tot iets wat op dvd gebrand kan worden.\r\n\r\nHet bestand is een soort snelkoppeling die verwijst naar het echte filmbestand. Dat \'echte\' bestand kan opgeslagen zijn op je computer, maar kan ook streaming van internet gedownload worden. \r\nAls het een streaming bestand is, kun je dat in Media Player zien aan het feit dat er eerst \'gebufferd\' moet worden voordat het bestand afgespeeld wordt. In dat geval kun je \'t bestand niet downloaden, en ook niet op dvd zetten.\r\nAls er niet wordt gebufferd, is het een bestand wat ergens op je harde schijf staat. Zoek \'t en converteer \'t, of gebruik Nero Vision Express om het direct op dvd te branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...