Ga naar inhoud

video google--> windows movie maker/ windows media player


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo,\r\nmijn vraag is vrij simpel. ik moet voor school een powerpoint-presentatie maken. daarbij moet ik een video google bestand van meer dan één uur opdelen in kleine stukjes. ik dacht hierbij gebruik te maken van windows movie maker. maar hoe kan een video google bestand geïmporteerd worden in windows movie maker. of hoe kan een video google bestand worden omgezet in bijv. een avi extensie?? \r\nalvast bedankt.
Link naar reactie
het importeren in movie maker gaat:\r\nals je tenminste het bestand op de harde schijf hebt staan, via video importeren.\r\n\r\ndan is het erg eenvoudig om het in stukken te hakken.\r\n\r\nde avi extentie durf ik niet te zeggen.\r\nhij komt er in movie maker uit als .wmv\r\n\r\ndit speel media player uiteraard af.\r\n\r\nje kan proberen er een converteer programma op los te laten om het om te zetten.\r\nmaar wmv is wel kleiner van formaat.
Link naar reactie
[QUOTE=marrich77;274465]het importeren in movie maker gaat:\r\nals je tenminste het bestand op de harde schijf hebt staan, via video importeren.\r\n\r\ndan is het erg eenvoudig om het in stukken te hakken.\r\n\r\nde avi extentie durf ik niet te zeggen.\r\nhij komt er in movie maker uit als .wmv\r\n\r\ndit speel media player uiteraard af.\r\n\r\nje kan proberen er een converteer programma op los te laten om het om te zetten.\r\nmaar wmv is wel kleiner van formaat.[/QUOTE]\r\n\r\nHet bestandstype van bestand D:\\Documenten en settings\\Christian\\Mijn documenten\\Mijn video\'s\\Google Videos\\911 Cover Up.gvi wordt niet ondersteund en het bestand kan niet worden geïmporteerd in Windows Movie Maker.\r\n\r\ndit is de foutmelding die ik krijg in wmm. kan het misschien iets uitmaken dat ik het niet op de C: schijf heb staan maar op de D: schijf? D: is bij mij overigens geen cd-rom station maar een 2e hd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...