Ga naar inhoud

Schade DV-tape


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bij het inlezen van een dv-tape op de computer krijg ik steeds een melding dat de informatie niet gelezen kan worden, waarschijnlijk door schade van de tape. De melding komt op verschillende momenten van de tape en de actie wordt afgebroken zonder dat er informatie is overgezet. De tape speelt wel goed af op de camera of tv, maar bij doorspoelen zijn er wel \"blokjes\" te zien.\r\n\r\nNu vraag ik mij af, hoe ik het best deze tape alsnog over kan zetten op de computer of hoe ik de tape met zo min mogelijk kwaliteitsverlies op een andere dv-tape kan opnemen via een extra camera.
Link naar reactie
weet niet of je er iet saan hebt.\r\nmaar heb je al eens geprobeert de tape scene voor scene op te nemen, in plaats van in zijn geheel op de harde scjijf te planten?\r\nmisschien dat hij het wel doet als je stuk voor stuk pakt?\r\n\r\nover het linken van camera\'s heb ik geen verstand. misschien dat een foto-zaak je daar meer over kan vertellen.\r\n\r\nsucces
Link naar reactie
Sorry dat ik niet kan antwoorden met \"ja, dat is t\"...\nVerschillende computers gebruikt en ook andere tapes, werkten allemaal goed. Gebruik tapes ook altijd maar 1x, en vervelend genoeg bevat bijna de hele tape belangrijk materiaal. Het moet dus bijna wel aan de tape liggen en ik vraag me nu ook af hoe ik het best een kopie kan maken zonder al te veel kwaliteitsverlies.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...