Ga naar inhoud

Wat is een Gpt?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=ctrlaltdelete;272504]Actieve leden : 341 \r\nTotaal uitbetaald : € 26.04\r\n \r\nIs dus 0.07 cent per actief lid, dat schiet lekker op....(liar)[/QUOTE]\r\n\r\nOnzin wat je zegt, want het is de nieuwste GPT net van start gegaan!\r\nDat is het uitbetaalde bedrag. Je account bedrag staat daar niet bij.\r\nIk weet niet hoeveel dat is maar als je al die 341 rekeningen optelt :confused: :confused: \r\n\r\nMaarjah.\r\nLekker lui zitten en geldverdienen is het beste wat je kan overkomen
Link naar reactie
[quote=okkanli;272513]Onzin wat je zegt, want het is de nieuwste GPT net van start gegaan!\nDat is het uitbetaalde bedrag. Je account bedrag staat daar niet bij.\nIk weet niet hoeveel dat is maar als je al die 341 rekeningen optelt :confused: :confused: \n \nMaarjah.\nLekker lui zitten en geldverdienen is het beste wat je kan overkomen[/quote]\nWeet je waarom de meeste mensen werken om dat ze niet in sprookjes geloven.
Link naar reactie
Ik zie er geen pyramidespel in als je geld kunt verdienen door op banners te klikken of enquetes in te vullen, dat doe ik zelf ook bij zo\'n bekender onderzoeksbureau.\r\nMaar een paar dingen in de algemene voorwaarden bevallen me niet echt:\r\n[quote]- Uw gegevens worden niet aan andere instanties doorgegeven.[/quote]\r\nNiet aan andere instanties, dus wel aan andere bedrijven? Want een bedrijf en een instantie zijn twee verschillende dingen.\r\n[quote]- EuroMagnaat.nl heeft het recht om het systeem direct te veranderen..[/quote]\r\nIs niet nader beschreven wat ze met veranderen bedoelen dus op deze manier houden ze zich het recht voor om indien nodig te zeggen dat ze abrupt stoppen met uitbetalen. Zal wel niet zo bedoeld zijn, maar juridisch zijn deze twee voorwaarden dus een lachertje en zouden veel beter omschreven moeten zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...