Ga naar inhoud

Film (avi/mp(e)g/rm etc) naar een GIF (gerescaled), hoe doe je dit


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,\r\n\r\nDe titel spreekt voorzich.\r\nHoe zet ik een film bestand (bijvoorbeeld een .avi bestand) om naar een gif bestand, en hoe verklein je het en hoe zet je een bepaalde tijd in (daarmee bedoel ik dat je niet de hele avi film omzet naar een gif bestand, maar slechts een scene bijvoorbeeld).\r\nIs hier een goed (gratis) alternatief voor.\r\nIk zat zelf aan VirutalDub te denken, ik heb het geprobeerd, maar ik kom er nu niet uit.\r\n\r\nBedankt......\r\n\r\n(PS als er vragen zijn, laat maar weten:P)
Link naar reactie
VirtualDub kan dat, in combinatie met een programma dat animated GIF bestanden kan maken, wel doen. Je kunt in VirtualDub namelijk wel een serie afbeeldingen van een geselecteerd stuk video laten maken, dus van elke frame in je film één plaatje. Als je die dan in dat tweede programma stopt, kun je daar een animated GIF van laten maken. Animation Shop Pro komt zo in gedachten, maar dat is al weer een poos geleden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...