Ga naar inhoud

testje....


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=BlackTiger;271872]Pfffff.... dit is dus echt de idiootste beveiliging die ik ooit gezien heb he...\nVul je gebruikersnaam in. Er word niet eens om een wachtwoord gevraagd. Ik kan dus bij iedereen van @home waar ik een mailtje van krijg gaan lopen kijken, want email adres=gebruikersnaam in 99% van de gevallen.\nLekker hoor....[/quote]\nInderdaad erg vreemd laten we hopen dat hierdoor iedereen zijn ftp naam veranderd:o
Link naar reactie
In Firefox werkt het wel, hoewel het daar onmogelijk blijkt iets uit de submenu\'s onder Film en Diversen te selecteren. Het submenu wordt namelijk te laag weergegeven, waardoor het weer verdwenen is voordat ik \'t met de muis heb kunnen bereiken (behalve als ik een hele omweg met m\'n muisaanwijzer maak). Ik heb een plaatje bijgevoegd om het te verduidelijken. Als ik het rode pad volg, werkt \'t niet, het groene werkt wel.\r\nIn Firefox staat er trouwens nog een begin van een commentaar onder het menu, in IE niet.\r\n\r\nPlaatje:\r\n[ATTACH]9654[/ATTACH]
Link naar reactie
Inderdaad. Beta versies?\r\n\r\nIk draai de nieuwste versie van Firefox 2.0. En da\'s bij mijn weten geen beta. Tenzij ik perongeluk overnieuw de RC3 heb gaan installeren, maar dat geloof ik niet.\r\n\r\nIE7 is trouwens ook niet meer beta.\r\n\r\nIk zal voor de lol Opera er een bij pakken...\r\n\r\nEDIT: Opera werkt wel. Menu lijkt dus niet te werken in de nieuwe browsers.\r\nOpera is in principe IE6 rendering, dus het zal in IE6 ook wel werken.
Link naar reactie
:oops:\nHeb een beetje rommelen met de site. Had een cursus Dreamweaver en probeerde naast de bestaande site een TestSite te uploaden. Dat lukte wel, maar eea ging fout met de index.htm... \nIk denk dat de site een beetje een rommeltje is momenteel en weer eens grondig moet worden geupdate (na de cursus Dreamweaver wellicht... ;))
Link naar reactie
[quote]Ik draai de nieuwste versie van Firefox 2.0.[/quote]\r\nNou, dan vind ik het wel vaag dat ik in Firefox 1.5.0.6 nog niet te zien heb gekregen dat er een update zou zijn en op de site van Firefox de 1.5.0.6 verleden week nog steeds als nieuwste te downloaden was.\r\nVerder is het wel enigszins vreemd als versies in 1x van 1.5 naar 2.0 gaan springen maar alleh, dat kunnen we nog door de ogen zien.:)\r\nMaar je hebt gelijk, ik zie nu overal 2.0 en IE7 zie ik ook als gewone download maar als ik dan zie hoe het werkt vergeleken met 1.5.0.6 en 6.0 (resp. FF en IE) mogen ze rustig terug het beta of pre-release stadium in.:D
Link naar reactie
De versienummering springt van 1.5 naar 2.0, simpelweg omdat 2.0 een geheel vernieuwde browser is. De layout is enorm verbeterd, en er is een hele lading functies toegevoegd.\r\nKun je vergelijken met het overspringen van IE6 naar IE7: de layout is enorm verbeterd, en er is een hele lading functies toegevoegd.\r\n\r\nWat mij betreft hoeven ze beiden niet terug naar beta of RC status. Als ik heel eerlijk ben, is dit menu eigenlijk het tweede wat ik niet heb zien werken in IE7, en het eerste in Fx2.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...