Ga naar inhoud

Kopieren gaat wel op dvd+RW maar niet op R


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Weet niet of het hier blijft staan, maar ik probeer het maar even.\nIk heb op DVD+RW staan: Need for Speed - Carbon.\nDaar is niets mis mee.\nWil ik voor mijn zoon een kopie maken op DVD+RW gaat dat zonder probleem.\nMaar zet ik hem op een Arita dvd+R of op MMore dvd-R, gaat het niet goed.\nAlles staat er zo te zien wel op, maar is totaal onbruikbaar, start niet op om te installeren, komt gelijk de inhoud van dvd in beeld.\nMet de RW\'s gaat het zonder probleem.\nDaar kan ik hem dan natuurlijk op zetten, maar ik vraag mij toch af of hier een logische verklaring voor is.\nDe beide R versies gebruik ik wel voor andere dingen, beide merken, gaat meestal zonder probleem.\nIemand die dit kan verklaren?\nIk gebruik Nero 7 op Win XP pro.
Link naar reactie
[quote=marrich77;271859]al geprobeert om het eerst op de hd te zetten en dan naar dvd-r?\nof eerst een image maken en die op dvd-r zetten.\nheb het probleem soms ook.\nvan dvdrw direct naar dvdr, pakt hij niet.\nmaar via hd of als image lukt het wel.[/quote]\n \nIk heb hem op de HD als iso bestand staan.\nDaarvandaan naar de dvd-+R gaat ook niet.\nHeel raar.\n \nWeet je misschie met welk progje je alles van NFS kunt verwijderen?\nEr blijken ergens resten te staan die niet weg willen.\nRegcleaner ziet ze niet en Your uninstaller ook niet.\nDan kun je niet opnieuw installeren.\nBlijkbaar een vorige versie niet goed verwijderd en dezelfde versie opnieu installeren of repareren gaat niet.\nOp andere computer weer wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...