Ga naar inhoud

Consumentenelektronica onderzoek


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In het kader van een onderzoek naar de aankoop van elektronische producten zouden we u willen vragen om aan deze enquête mee te werken. Het onderzoek bestaat uit twee enquêtes die met een tussenperiode van een maand worden afgenomen. Onderstaand internetadres is de link naar enquête 1. \r\nHet invullen van deze enquête neemt ongeveer 2 minuten in beslag. Het komt de resultaten van ons onderzoek ten goede als we zoveel mogelijk reacties hebben gekregen op beide enquêtes. \r\n\r\nMocht u geïnteresseerd zijn in de uitslag van het onderzoek, laat het ons weten via het volgende e-mailadres: [U]enquete@oli.tudelft.nl[/U]\r\nGa hier naar enquête 1: [U][COLOR=\"Blue\"]www.oli.tudelft.nl/enquete [/COLOR][/U]\r\n\r\nMet vriendelijke groet namens de faculteit Industrieel Ontwerpen van de TU Delft,\r\n\r\nGreetje Boezeman en Berny de Vries\r\n\r\nUw gegevens zullen vertrouwelijk behandeld worden en niet aan derden worden verstrekt. Uw antwoord of e-mailadres zal niet voor andere toepassingen gebruikt worden dan dit onderzoek voor Onderzoeksleer aan de faculteit Industrieel Ontwerpen van de TU Delft.\r\nde organisatie. Systeem © 2006 S Thus
Link naar reactie
BlackTiger: aan de andere kant, dit is voor commercieel gebruik. Daar is dit forum niet voor bedoeld. De bedrijven willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, en gebruiken daarvoor studenten.\r\n\r\nZeker zo eentje over consumenten electronica: dat onderzoek wordt gewoon verkocht.\r\n\r\nEnquetes verpesten is ook niet de bedoeling, vandaar dat ik ze inderdaad negeer. Maar het zijn er de laatste twee weken wel erg veel.
Link naar reactie
Nja, eigenlijk hoort dit dan meer thuis bij Onderlinge discussies over threads lijkt me.\r\nHet maakt mij niet uit of het commercieel is of niet, het is immers geen commerciele reklame en in dat geval zou het ook binnen de boardregels vallen.\r\n\r\nHet is wel zo dat het er de laatste tijd wat veel zijn, maar het waren toch redelijk verschillende. Volgens mij zal dat een beetje op en neer gaan, de ene keer wat meer de andere keer weiniger.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...