Ga naar inhoud

Moviemaker


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Windows Moviemaker en ben in het bezit van een P4, 2.5Ghz, 1Ghz geheugen. Wanneer ik een binnengehaald videobestand wil bewerken en een scene overzet naar de tijdbalk krijg ik de volgende melding:\r\n\r\n[I]De instructie op 0x06301612 verwijst naar geheugen op 0x065dc000. De lees- of schrijfbewerking (\"written\") op het geheugen is mislukt.\r\nKlik op OK om het programma te beeindigen.\r\nKlik op annuleren om fouten op te sporen in het programma.[/I]\r\n\r\nWaar ik ook op druk het programma (Moviemaker) wordt dan beeindigd.\r\n\r\nWeet iemand voor mij een oplossing. Ik hoor het graag, ik kom er niet meer uit.
Link naar reactie
Ik heb geen oplossing ,maar wel een advies.\r\nAls je echt video wilt gaan bewerken ,doe dat dan met een echt video montage prg.\r\nKost misschien wel wat ,maar je hebt dan wel veel meer.\r\nPinnacle ,,Magix ,en Ulead of Adobe ,hebben de echte montage prg\'s die veel beter zijn en veel meer kunnen en waar je ook nog eens probleemloos dvd\'s mee kunt maken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...