Ga naar inhoud

Coverter


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een externe converter gekocht Type Dazzle met usb aansluiting en aan de ander kant tulpstekkers welke op scart zitten naar vsh video recorder ,Van pinacle is software geleverd studio 10. via pinacle instant dvd recorder wordt je via wizzerd verder gestuurd\r\nmaar verder dan een leeg blauw beeld kom ik niet. Wat doe ik fout.\r\n\r\nBijvoorbaat dank
Link naar reactie
Gebruik je wel de goeie aansluitingen op de scart.\r\nAls je een verloop stekker hebt die vaak bij een kamera of spel computer wordt mee geleverd ,werkt die de verkeerde kant op. Die is om signaal van tulp de scaty IN te krijgen . Er zijn ook omschakelbare scart addapters ,of je moet een scart verloop kabel hebben waar 6 tulp stekkers aan zitten ,dan heb je zowel in als uitgangen ,,en je moet dus de uitgangen gebruiken.
Link naar reactie
ik heb hardware geruild voor ander type AverMedia,\r\nPc herkent nu apparaat wel\r\nOok in studio 10, ook in moviemakers maar beelden + geluiden van video recorder weergeeft hij nog steeds niet.\r\nOok dvd van film welke ik zelf op dvd gebrand heb via pc krijg ik niet meer terug van dvd naar pc, Wat doe ik fout.\r\n\r\nBij voorbaat dank
Link naar reactie
Ik bedoel de aansluitingen op je video apparaat (video recorder) .\r\nDeze heeft namelijk ook ingangen ,maar je moet de uitgangen hebben. Als je aan je video apparraat een scart addapter gebruikt is er kans dat dit er een is met alleen ingangen ,er zijn er ook met uitgangen en er zijn ook universele (omschakelbaar) die dus zowel als in of uitgang kan worden gebruikt De scart adapter die bij een camera of spelkomputer word meegelverd is meestal een verkeerde omdat die alleen ingangen heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...