Ga naar inhoud

Enquete internetdiensten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

jahjahhh: je hebt een beetje pech omdat je nummer zoveel bent die enqueteert. Maar dit is een forum voor vooral computerhulp, en daar valt dit niet echt onder. Verder maken bedrijven op zo\'n manier misbruik van studenten, zoals ik al aangaf.\r\n\r\nJe kunt mijn post ook meetellen als ingevulde enquete. Maar bedrijven moeten maar wat meer moeite doen om informatie te krijgen, nu proberen ze voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten.\r\n\r\nOh, en vast een wijze les van iemand die studenten onderwijst: je post van 16:58 jaagt mensen weg. Je hebt namelijk geen recht op antwoorden, zeker niet als je zo minachtend reageert. Jij moet werken om de reacties te krijgen, niet op een forum posten en dan achterover leunen.
Link naar reactie
[QUOTE=jahjahhh;270532]zet maar een slotje op dit topic. Kennelijk wordt het niet geapprecieerd als mensen wel druk bezig met een studieopdracht, ipv mensen die alleen lopen te zeuren en voor de rest lekker thuis zitten.[/QUOTE]\r\n\r\nDie mensen die volgens jouw lekker thuis zitten ,werken waarschijnlijk heel wat harder dan wat jij op dit moment doet ,en mischien ook wel ooit zult doen.
Link naar reactie
Okay, thanks allemaal.\nIk zou nu kunnen kiezen om enquetes helemaal te gaan verbieden hier maar daar voel ik niet veel voor.\nIk kan me nog steeds goed voorstellen dat het voor b.v. studenten een goeie manier is om bepaalde gegevens te verkrijgen.\nWaar ik uiteraard wel problemen mee heb als er inkomsten door gegenereerd worden. Maar dat zal voor mij gewoon niet te controleren zijn. Net als je ook wel websites van mensen hebt waar reclame op staat.\nIk denk dat eenieder voor zichzelf een keus moet maken wel of niet aan een dergelijke enquete mee te willen doen.\n \nOver het volgende vind ik dat Ctrl zeker een punt heeft;\n[quote=ctrlaltdelete;270429]Op de laatste pagina staat wel netjes vermeld;\n \n[B]Deze website is een uitkomst voor studenten en kan bestaan dankzij advertentie-inkomsten.[/B]\n \nWaarom staat dat niet op de eerste pagina ??[/quote]\n \nDat vind ik een hele goeie vraag. En ik vind het ook niet correct dat het niet gelijk op de eerste pagina duidelijk wordt gemaakt.
Link naar reactie
Op die website stonden advertenties door Google, toch?\r\n\r\nHet is volgens de voorwaarden van Google verboden \'mensen aan te sporen tot het klikken op advertenties\'. Genoemde regel zou kunnen impliceren dat je op advertenties moet gaan klikken. Als ze die regel gelijk op de eerste pagina hadden gezet, zou Google op zijn beurt inkomsten via de advertenties op de website stop kunnen zetten. Op die laatste pagina komt Google nooit (omdat ze dan een hele enquete door moeten lopen) en is het dus geen probleem om het daar wel te zetten.\r\n\r\nDat is dus denk ik de reden dat niet op de eerste pagina staat dat inkomsten uit advertentieopbrengsten gehaald worden.\r\n\r\n\r\nLekker vroeg trouwens, Modje :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...