Ga naar inhoud

Enquete internetdiensten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

dat is niet de gedachte. Het is meer zo dat is gebleken dat men boven de 50 weinig internet. Ik verwacht dus niet dat het aantal diensten dat men afneemt in deze categorie erg groot zal zijn, wat eigenlijk doel van het onderzoek is. Daarom richt ik me niet op deze categorie (of ik moet er helemaal naast zitten, zo ja, laat het me dan a.u.b. weten, dan pas ik dit aan in mijn onderzoek)
Link naar reactie
[quote]Het is meer zo dat is gebleken dat men boven de 50 weinig internet[/quote]?? Waaruit blijkt dat dan? Is dat werkelijk gedegen onderzocht? Vergis je niet, want juist mensen boven de 50 (kinderen de deur uit....) krijgen meer tijd voor hobby e.d, en op het internet is een schat aan informatie te vinden en te zetten.\nKijk hier eens rond op het forum ik schat dat zeker een kwart van de vaste gebruikers boven de 50 is....
Link naar reactie
Ik denk dat juist de vijftigers het meeste internetten en het meeste met computers bezig zijn . Zij zijn ook degene die het eerste met computers bezig zijn geweest en daar al 30 jaar ervaring mee hebben. Zij zijn ook vaak degene die juist de eerste zijn om nieuwe diensten af te nemen.\r\n\r\nIs dus een enquete die nergens op slaat ,als men bij voorbaat al een belangrijke groep uitsluit.
Link naar reactie
hmmmm, in ieder geval bedankt voor jullie reacties...mijn bedoeling is om 200 jongeren en 200 ouderen als respondenten te vinden. De jongeren zijn geen probleem, maar ouderen wel, aangezien er weinig fora zijn waar je daadwerkelijk een enquete mag afnemen. Oudere respondenten moet ik nog verzamelen, dus ik zie jullie reacties als een tip en pas mijn leeftijdsgrens aan. Graag zou ik het alsnog op prijs stellen als jullie hem invullen. Bij voorbaat dank daarvoor.\r\n\r\nHierbij trouwens nog een tabel afkomstig van het CBS van het internetgebruik\r\n\r\nInternetgebruik\r\n Aantal personen x milj. Uren per week\r\nLeeftijd 2002 2003 2004 2002 2003 2004\r\n12–17 jaar 1,0 1,0 1,1 5,2 6,4 7,6 \r\n18–24 jaar 1,1 1,2 1,2 6,6 8,1 8,8 \r\n25–34 jaar 1,8 1,8 1,9 6,3 7,3 8,5\r\n35–44 jaar 1,8 1,9 2,0 5,9 6,5 7,2 \r\n45–54 jaar 1,3 1,4 1,6 5,7 5,9 6,8 \r\n55–64 jaar 0,7 0,7 0,9 4,9 4,7 5,0 \r\n65 jaar en ouder 0,2 0,3 0,3 4,6 3,2 3,7
Link naar reactie
[quote=BlackTiger;270419]22 seconden, 0 seconden. Waar slaat die tijd op? Die heb ik nergens gezien in die enquete.[/quote]\n \nIk heb de hele enquete in 22 seconden ingevuld.\n \nEigenlijk omdat dit naar mijn idee gewoon spam is.\n \nEerste pagina 2 google advertenties, kan er mee door, maar aan het einde 10 Google ads, nog 2 andere advertenties en 4 gesponsorde links....\n \n \nOp de laatste pagina staat wel netjes vermeld;\n \n[B]Deze website is een uitkomst voor studenten en kan bestaan dankzij advertentie-inkomsten.[/B]\n \nWaarom staat dat niet op de eerste pagina ??
Link naar reactie
Al die aanvragen voor enquetes zijn gewoon spam, en wat mij betreft komt het in de huisregels. Die internetbedrijven moeten maar betere stageprojecten verzinnen, nu willen ze gratis informatie en laten studenten zielig doen in de hoop dat forumgebruikers de hand over het hart halen.\r\n\r\nVoor mij dus -0,0 sec. Ik ga niet eens naar de site toe.
Link naar reactie
[QUOTE=avv;270445]Al die aanvragen voor enquetes zijn gewoon spam, en wat mij betreft komt het in de huisregels. Die internetbedrijven moeten maar betere stageprojecten verzinnen, nu willen ze gratis informatie en laten studenten zielig doen in de hoop dat forumgebruikers de hand over het hart halen.\n\nVoor mij dus -0,0 sec. Ik ga niet eens naar de site toe.[/QUOTE]\n\nHelemaal mee eens; bovendien willen ze mij daar niet eens, want alleen bedoeld voor die snotneuzen van hooguit 60.\n:)\n\nHoe dan ook, ergerlijke forumvervuiling, junkmail, ruimteverspilling.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...