Ga naar inhoud

Naam voor CPW


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Tja, maar marketing bureau\'s zijn duur ;). Reden waarom ik m\'n naam nu eens wil veranderen: zaterdag is het startersdag (i).. en als \'k me dan bij de kvk laat inschrijven, moet \'k wel een goede naam hebben; zoiets kan je niet echt zomaar veranderen...\n\nEn heel creatief met namen ben ik niet; alleen dat PC4U vond \'k erg leuk (verzonnen door een vriend van mij).. maar die is al in gebruik. Ook het bijbehorende domein :(... Ik moet gewoon een naam waarbij nog een domein is)
Link naar reactie
ComProWar? Die bestaat nog niet en klinkt wel goed vind ik; \n \n[URL=\"http://www.comprowar.nl\"][COLOR=blue]www.comprowar.nl[/COLOR][/URL]\n \nWel credits graag mocht je deze kiezen... :mrgreen: \n \nOf iets anders waarbij je de letters van Computer Probleem Warmond door elkaar gooit,\nzo hou je het toch een beetje persoonlijk, origineel en dicht bij de bron...
Link naar reactie
@avv: pcpow klinkt goed, echter vind \'k de betekenis van de afkorting niet helemaal leuk, aangezien ik ook computers & onderdelen verkoop, en dus niet alleen maar hulp bied (ik verkoop/maak liever dan hulp bieden). PCpow.eu is inderdaad nog niet bezet :), en da\'s wel een leuke url dan.\n\n@animal: iets persoonlijks is inderdaad leuk, en geeft ook gelijk aan van wie het is; wie er betrekking tot hebben. Zie je wel vaker :)... Verhoef mag er ook zeker wel in. Alhoewel ik de voorstellen niet echt heel lekker vind klinken.\n\n@numan: compro is ook wel leuk, zonder dat war (vind \'k raar klinken persoonlijk). domein .nl is al bezet door zo\'n doorverkoper, weet niet wat hij ervoor rekent... compro staat al in het handelsregister, echter kan je volgens mij gewoon jezelf inschrijven als bijv. compro verhoef, en dan als handelsnaam compro gebruiken (moet ik nog wel even navragen).\n\ntnx iedereen in ieder geval :)\ncompro & pcpow vind \'k tot nu toe wel leuke namen :)
Link naar reactie
procomputers.nl\r\n\r\nWaarbij \'pro\' natuurlijk niet meer staat voor \'probleem\', maar voor \'professional\' o.i.d. Domeinnaam is nog vrij.\r\n\r\nEen naam is pas goed als deze goed in het geheugen blijft hangen. Als je allerlei afkortingen achterelkaar gaat zetten, worden deze makkelijk zat door elkaar gehaald: niet goed dus. \r\n\r\nCompro blijft wel hangen, maar pcpow een stuk minder.
Link naar reactie
@Reintje: misschien is het gewoon heel persoonlijk aan mij, maar het is niet echt compact, ik bedoel: het is een lange naam, en zodra je dat gaat afkorten wordt het niet echt leuk meer. Familienaam of woonplaats is inderdaad wel leuk, zodat ze weten met wie ze te maken hebben (persoonlijker) én dat ze gelijk weten: hé, die zit daar!... echter maakt dit het zo lang.\n\n@ctrlaltdelete: inderdaad, daar dacht ik ook al aan, een spelletje, vandaar ook power.\n\n@tarunited: die procomputers vind \'k een geniale... vooral dat er nog een domein bij vrij is!\n\nNogmaals bedankt voor de ideeën! :)\n\nIk ga nu eigenlijk voor compro en procomputers... beide goed te onthouden namen, en vooral de eerste vind \'k lekker klinken.
Link naar reactie
@numan: leuke variatie, echter is het natuurlijk wel zo dat je het uitspreekt als com-pro... en bij \'t uitspreken hoor je de comp-pro niet echt... eigenlijk gaan mensen waarschijnlijk eerder zoeken naar compro, en dan komen ze niet bij mij... Het domein compro.nl is bezet door zo\'n doorverkoper (die nogal duur is.......; 15 euro/maand). Misschien dan maar beter compro-warmond.nl ofzo.. iets in die richting.\n\n@ctrlaltdelete:\nwat krijg je dan een leuk emailadres ;)\n\nHet leukste vind ik toch nog compro....\ncompro-online.nl\ncompro-computers.nl (comprocomputers.nl dan uiteraard ook gelijk)\ncompro-verhoef.nl\ncompro-warmond.nl (maarja, wat dan als \'k verhuis)\nEn dan mijn bedrijf hetzelfde noemen als het domein; dus Compro Online, COMPRO online o.d.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...