Ga naar inhoud

Ondertitels met Nero 7 (nero vision express 4)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Een raadsel!!!\r\n\r\nGebruik sindskort nero 7 en dan het onderdeel nero vision express 4.Ik gebruik dit om mijn .avi bestanden om te zetten naar dvd\'s die ik kan afdraaien op elke dvd speler.Dus geen poespas van meerde programma\'s.Nou is het probleem dat hij nu met deze versie ineens geen ondertitels meer meeneemt,terwijl hij dit weldeed met de oudere versie (deel2).Dan gebruik je toch die oudere versie weer!?!\r\nDeze versie liep erg vaak vast tijdens converteren of branden.Daar heeft deze versie geen last van alleen erg lastig dat hij dus geen titels meeneemt.\r\nWeet iemand of hier nog een patch van uitkomt of heb ik gewoon domme pech.
Link naar reactie
De vorige versie van nero vision express deel2 brandde mijn .avi en .srt bestand automatisch mee.Ik heb mijn films in een map staan met .avi bestanden en .srt bestanden.D.m.v ffdshow geeft hij gelijk de titels mee als ik een film afspeel op mijn mediaplayer en op een of andere rede ging dit ook met nero vision express deel 2.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hoi herbertM \r\n\r\nJe kan nog steeds bij de .avi of DVD bestand ondertiteling (.srt .sub .smi .ssa .txt) toevoegen met nero 7.\r\nAlleen niet meer met Nero Vision 4.\r\nMaar tegenwoordig heet het \"Nero Recode 2\" en dan kiezen voor[B]:[/B] DVD\'s en video\'s hercoderen naar Nero Digital\r\n\r\nEerlijk gezegd vind ik het op deze manier mooier zoals hier beschreven: [URL=\"http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling8.htm\"]http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling8.htm[/URL] (mooiere ondertiteling)\r\n\r\nGroetjes schoely
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...