Ga naar inhoud

Analoog opnemen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal\r\n\r\nSinds kort heb ik een nieuwe PC en kan nu ook mijn analoge films gaan digitaliseren.\r\nIk werk met Pinnacle Studio 10.\r\nMet mijn digiotale camera gaat het goed.\r\nMaar nu ik de analoogcamera hebt aangesloten\r\nkrijg ik wel beeld en geluid, maar als ik zeg opnemen neemt hij het eerste\r\nframe op , dus als een foto en daarna geen lopende beelden meer.\r\nDus heb ik een stilstaand beeld en geeft hij alleen maar verloren bestanden aan.\r\nWat doe ik verkeerd, kan iemand mij helpen?\r\nIk heb nog een vraag maar die doe ik even apart.\r\n\r\nalvast bedankt,\r\n\r\nNelleke
Link naar reactie
Als je verloren bestanden (dropped frames bedoel je zeker) dan kan de komputer de informatie stroom waarschijnlijk niet goed verwerken.\r\nMischien de instellingen eens nakijken . Als de pc moet opnemen en de bestanden metteen moet omzetten naar bijvoorbeeld mpg kan dat wel eens te veel zijn en de boel kan daarom blijven hangen.\r\nVoor het geluid moet je de audio uitgang van de kamera ook aansluiten op je geluids kaart ,en ook de instellingen in het prg goed hebben staan.
Link naar reactie
Hi Animal,\r\n\r\nBedankt voor het reageren en misschien kan je me verder helpen.\r\nDe pc zet het meteen om in een avi bestand. \r\nIn het schermpje rechtsboven speelt de film gewoon af en ik heb ook geluid.\r\nMaar hij neemt maar één frame op en dan niet meer.\r\nWaar zou er in de instellingen iets verkeerd kunnen staan.\r\nIk werk nog maar net met dit programma.\r\n\r\nAlvast bedankt voor je hulp.\r\n\r\nvr.groeten,\r\n\r\nNel v d Ven
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...