Ga naar inhoud

Van video_TS-map naar ATI


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vraagje: ik heb video opnames vanaf VHSbanden met behulp van DVD Instant DVD Recorder (Pinnacle) kunnen plaatsen op mijn harde schijf én op DVD\'s in de vorm van Video TS_mappen.\r\n Ik wil echter ook nog wat knip-en plakwerk verrichten binnen deze films en begrijp dat ik ze daarvoor eigenlijk moet omzetten in Avi- formaat. \r\nIs dat juist en zo ja, hoe zou dat dan moeten?\r\nIk heb Windows Movie Maker en Pinnacle Studio maar zie daarin geen mogelijkheden.\r\ndank alvast voor reacties!
Link naar reactie
Als je vhs video op gaat nemen die je nog moet gaan bewerken ,moet je dit niet gaan doen met Instant dvd Recorder ,maar gewoon met je video bewekings prg ,,daar zit ook een opname mogelijkheid in (capturen heet dat).\r\nDe film wordt dan metteen als avi opgenomen en is zo het beste te bewerken .\r\nZoals je het nu gaat doen krijg je alleen maar kwaliteits verlies.
Link naar reactie
Met het programma FlaskMPEG kun je dvd-bestanden (.vob/.ifo) omzetten naar .avi of .mpeg. Daarna kun je het bestand in je videobewerkingsprogramma laden om hem te bewerken.\r\nOp [url]www.flaskmpeg.net[/url] kun je het prgramma downloaden.\r\nHet omzetten duurt trouwens wel een tijdje, maar dan heb je ook wat.(proud) \r\nSucces ermee!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...