Ga naar inhoud

Hulp gevraagd bij P.O.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nDrie vrienden en ik moeten voor ANW ( algemene natuurwetenschappen) een enquête houden over orgaandonoren. Wij willen het doen onder computerfanaten, en wij denken dat dit de beste marnier is om deze doelgroep te bereiken.\r\nEr kan helaas geen poll van worden gemaakt, aangezien er net te veel vragen zijn.\r\nDaarom zouden wij jullie vragen om de volgende vragen te beantwoorden, maar hou het alsjeblieft normaal en ONTOPIC! Geef geen onzin antwoorden en respecteer elkaars mening, en het kost maar een paar minuutjes.\r\n\r\nDe vragen:\r\n\r\n1. Hoe oud ben je? \r\n\r\n2. Man /vrouw?\r\n\r\n3. Hoeveel uur per dag besteed je aan/ achter de computer?\r\n\r\n4. Ben je heb je geregistreerd ? ( zo ja ga naar vraag 5, zo niet ga naar vraag 6) \r\n\r\n5. Welke keuze heb je in gevuld?\r\n\r\nKeuze 1\r\nIk stel mijn organen en weefsels na mijn\r\noverlijden beschikbaar voor transplantatie.\r\n\r\nKeuze 2\r\nIk stel mijn organen en weefsels na mijn\r\noverlijden niet beschikbaar voor transplantatie.\r\n\r\nKeuze 3\r\nIk laat de beslissing over aan mijn nabestaanden.\r\nZij beslissen na mijn overlijden of mijn organen\r\nen weefsels wel of niet beschikbaar worden\r\ngesteld voor transplantatie.\r\n\r\nKeuze 4\r\nIk laat de beslissing over aan een specifieke\r\npersoon. Hij of zij beslist na mijn overlijden\r\nof mijn organen en weefsels wel of niet\r\nbeschikbaar worden gesteld voor transplantatie.\r\n\r\n6. Welke keuze zou je invullen als je je zou registreren?\r\n ( zie de keuzes hier boven)\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt!
Link naar reactie
[quote=josttie;267792]hoe kan je je eigen onderwerp deleten en hoe maak je zo\'n poll eigenlijk? en dan vooral voor 6 verschillende vragen? Doe ik het zo snel mogelijk\nalvast bedankt,\njosttie[/quote]\n \nOnderwerp deleten doe ik, dus gewoon even een mailtje of PB\'tje naar mij ;)\n \nEn tsja, daar vraag je me wat.... ik zou dat eigenlijk niet weten hoe 6 verschillende vragen te maken en daar dan meerdere keuzes aan te verbinden...\nEen poll is ook meer voor 1 vraag en daar dan verschillende antwoorden bij. Sorry, zo had ik even niet door gedacht.\nHet is ook niet echt geschikt voor een enquete. Ik kan je er niet bij helpen, sorry.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...