Ga naar inhoud

Branden succesvol, afspelen lukt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Probleem:\r\n\r\nsinds een tijdje kan ik geen vob files of iso\'s meer afspelen op mijn pc nadat ik deze gebrand hebt op een dvd-r. Dus ik download een dvd met vob bestanden, vervolgens ga ik deze branden\r\nmet Nero, dvd decrypter of shampoo buring studio 6. Brandproces gaat goed (succesvol).\r\nAlleen als ik de gebrande dvd-r wil afspelen op mijn pc (of dvd-player), krijg ik de melding \r\n\"Windows kan deze dvd niet afspelen\" of \"wrong disc\".\r\n\r\nHet rare is dat dit allemaal wel lukt met een dvd-rw. Ik gebruik platina en memorex dvd. En telkens bij beide merken het bovenstaande probleem.\r\n\r\nIk heb een Asus notebook Z9200 type Z92VC en \r\nmijn brander is een tsstcorp cd/dvdw ts-l532a (samsung denk ik) met firmware TI51. \r\n\r\nHeeft iemand anders ook dit probleem of weet je hoe dit opgelost kan worden.\r\nAub geef dan een reactie.
Link naar reactie
Weet niet of het bij een dvd ook zo is, bij een cd-rom in ieder geval wel:\nAls je een multisessie disc maakt, kan je hierbij bestanden voegen totdat er geen ruimte meer over is. Nadeel van multisessie: je kan hem niet altijd inlezen. Oplossing: bij Nero kan je ergens kiezen voor Geen multisessie, multisessie maken of doorgaan met multisessie. Hier kies je voor Geen Multisessie.\n \nDat zou ook verklaren waarom een dvd-rw het wel doed: dat is altijd een soort van multisessie...\n \nSuc6.;) \n \nGrtz:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...