Ga naar inhoud

copierbeveiliging in de pc?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

als ik probeer een dvd te copieren, zowel met het bij de pc gekochte programma NTI dvdmaker als met bv dvdshrink krijg ik de melding \"copy protection error\" fout in i/o apparaat,\r\ndvdshrink van hetzelfde cdtje werkt probleemloos op de pc van een vriend.\r\nkan het zijn dat er in mijn recent gekochte acer pc een beveiliging zit?
Link naar reactie
Gewoon even hierop klikken, Reintje:\n[img]http://forum.computeridee.nl/images/buttons/report.gif[/img]\n\nAnyway, on-topic... Het is mogelijk dat het aan je hardware ligt. Sommige spelers zijn gevoeliger voor kopieerbeveiligingen als anderen als het op het kopiëren van zo\'n schijf aankomt, al verwacht je dat eerder bij beveiligde games, niet bij muziek of films. Je bent overigens niet helemaal duidelijk, want je zegt eerst dat je een DVD wilt kopiëren, \nmaar later dat hetzelfde CD-tje bij je vriend wel werkt. Typo?\n\nDVD films zijn trouwens wel degelijk beveiligd, maar de beveiliging is een hele tijd geleden al gekraakt en daarom staan de meeste mensen daar niet eens bij stil. Misschien dat het daar aan ligt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...