Ga naar inhoud

Bootmenu cd maken voor ms dos


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een bootable (opstart) cd maken om deze op te starten in dos.\r\nDit is geen probleem, want het brandprogramma Nero doet dit prima.\r\nMaar, als ik dan tevens enkele mappen met bestanden op deze cd bijvoeg, dan kan dos deze mappen/bestanden niet zien. Met de doscommando\'s: \'dir/p of dir/w\' , dat normaal een overzicht geeft van mijn cd in dos, kan dos mijn mappen/bestanden niet vinden.\r\nIs er een mogelijkheid om een BootMenu bootable cd te maken om in dos mappen/bestanden te laten zien en te openen?\r\nZo ja, wat moet ik dan doen en wat zijn de doscommando\'s hiervoor om te navigeren naar mijn mappen/bestanden op die bootable cd?\r\n\r\nHartelijk dank bij voorbaat voor diegenen die mij willen en kunnen helpen.\r\n\r\nWilBie
Link naar reactie
Hallo Frison,\r\n\r\nHartelijk dank voor je reactie.\r\n\r\nIk heb je raad opgevolgd en heb op de website ([url]www.bootdisk.com[/url]) de opstartdiskette afgehaald van win98.\r\nDaarna heb ik met Nero een opstartbare cd gemaakt (Joliet uitgezet) en heb tevens mijn mappen/bestanden er ook op gebrand.\r\nJammer genoeg, lukt het nog altijd niet om in ms dos naar mijn mappen/bestanden te navigeren.\r\n\r\nIk weet niet meer wat ik moet doen.\r\n\r\nKun jij me nog goede raad geven?\r\n\r\nGroetjes,\r\nWilBie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...