Ga naar inhoud

Probleem met ondertiteling


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een probleem met de ondertiteling van een film.\r\nIk heb een film en een .srt film bestand. Deze staan samen in een map en hebben dezelfde naam. Als ik de film start dan krijg ik ondertiteling eronder, gewoon zoals het hoort omdat ik vobsub heb geinstalleerd. Ik krijg dan ook zo\'n groen pijltje rechts onderin.\r\n\r\nDe ondertiteling werkt perfect. Elke gesproken zin wordt ondertiteld.\r\nVervolgens zet ik het geheel om naar dvd d.m.v. WinAviconverter (nieuwste versie).\r\n\r\nAls ik hem daarna brandt met nero klopt de ondertiteling niet meer.\r\nNiet elke gesproken zin wordt ondertiteld. er is soms wel en soms geen ondertiteling.\r\n\r\nWie kan mij helpen???\r\nHoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen?\r\nHeb dit soort problemen nog nooit eerder gehad.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gebruik VSO ConvertXtoDVD.\n\nJe selecteerd een AVI [DivX/XViD] film, selecteerd bijbehorende .srt ondertitelings file, en het programma maakt er een DVD van met aan/uitzetbare ondertiteling.\n\nAlles valt aan te passen in de instellingen [direct op dvd branden, uiterlijk ondertitelingen etc. etc.]\n\nWerkt perfect, en je hebt geen problemen met je ondertiteling. Het zou trouwens aan de framerate moeten liggen dat de ondertiteling naderhand niet meer goed loopt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...