Ga naar inhoud

Geen ondertitels meer na verwijderen Nero


Aanbevolen berichten

Het was nooit een probleem om ondertitels bij een film te zetten. gewoon een srt bestand in dezelfde map met dezelfde naam en gaan....\nAfgelopen week heb ik Nero 7 gedownload om te proberen. Echter heb ik deze weer via de aangegeven manier verwijderd.\n\nAlleen nu worden de ondertitels niet meer weer gegeven als ik een film wil kijken. Ik heb dezelfde spelers geprobeerd die het voor die tijd wel deden.\nBuiten nero heb ik geen andere programma\'s verwijderd.\nHoe krijg ik de ondertiteling terug in de films?\n\nGroetjes,\nAntoinette
Link naar reactie
Ik heb eerst de directvobsub geinstalleerd. Een aantal films kan ik weer met ondertiteling bekijken via de mediaplayer. Echter een aantal ook niet. Die kan ik wel met VLC player bekijken.\r\n\r\nHoe kan het dat ik toch nog niet alles via de mediaplayer kan bekijken (kon wel) en zijn er nog andere ideeen om dit terug te krijgen.\r\n\r\nAntoinette
Link naar reactie
Ik werk met het sonic programma om mijn dvd\'s te branden. Hier kon ik nu helemaal geen films meer inladen.\r\nheb de DirectVobsub gedeinstalleerd en nu kan ik de meeste films weer met ondertiteling in de mediaplayer bekijken en inladen met ondertitels in mijn brandprogramma.\r\n\r\nDenk dat er ergens een bestand verwijderd is toen de Nero is gedeinstalleerd.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...