Ga naar inhoud

Máxima in verwachting


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote]AMSTERDAM - Prinses Máxima is in verwachting. Dat heeft de Rijksvoorlichtignsdienst maandag laten weten. \"De geboorte van het derde kind van de Prins van Oranje en prinses Máxima is voorzien voor de tweede helft van april 2007\", aldus de dienst. Het paar laat weten \"dankbaar en blij\" te zijn. \r\n\r\nDe nieuwe baby is vierde in de lijn van troonopvolging, na prins Willem-Alexander, erfprinses Amalia en haar zusje Alexia. \r\n\r\n\r\nDe behandelend arts heeft de prinses geadviseerd het de eerstkomende weken wat rustiger aan te doen. \r\n\r\nVolgens de RVD zal dat geen gevolgen hebben voor haar openbare programma. Zo is ze donderdag volgens afspraak in het Tropenmuseum in Amsterdam en gaat ze in oktober met haar man op reis naar Australië en Nieuw-Zeeland. \r\n[/quote]\r\n\r\nFijn weer een prinsje of prinsesje erbij, bij deze mijn gelukswensen aan het koninklijk paar!
Link naar reactie
[quote=Thijs;263161]Af en toe denk ik wel eens dat op alles wat ik post een oorlog ontstaat :-S[/quote]\nNounou, dat valt wel mee Thijs, ik hou niet van ruzie en oorlog\nmaar ben wel voor vrije meningsuiting, ik hoef natuurlijk niet altijd\neen jaknikker te zijn.\nOngetwijfeld bedoel je het goed en natuurlijk mag dat,\nje feliciteert maar wie je wilt...\n \nIk heb echter niets met het koningshuis en ook dat moet kunnen,\nheeft niks te maken met korte lontjes en leven en laten leven en ook hoef ik niet persé\naltijd positief te reageren, Reintje heeft zeker nog niet door dat het hier een\ndemocratie is ook al is het ook een monarchie, \nik hoef me toch zeker niet de mond te laten snoeren...
Link naar reactie
Ik vroeg me al heel jong af: \" \'koningshuis\'..hoezo, dat is toch een clan die zich ten koste van de \'gewone man\' in een bevoorrechte positie heeft gemanoeuvreerd; en wie kan mij verplichten om daar blij mee te zijn?\". Ik ben hier geboren en woon in dit land, maar een Nassau-(laat staan \'Oranje\'-) -fan ben ik niet, en oogkleppen zijn aan mij niet besteed....
Link naar reactie
Ja dankje; dat heb ik reeds tot mij genomen.. Misschien is verduidelijking op z\'n plaats; \'geschiedenis\' kreeg ik als vak al in 1941; daarná heb ik me -terloops- verdiept in het ontstaan van \'adelijke geslachten\' ... en kwam altijd uit bij \'goocheme dorpshoofden\' die hun omgeving wisten uit te buiten. Met andere woorden: wat héét nou eigenlijk \"adel\" (wie kocht zich in bij al rijkgeworden kerkelijke leiders? ) I rest my case.. (de vlaggetjes zullen best wel weer wapperen)...
Link naar reactie
Je kunt het wel goed gaan praten maar de essentie van jouw\nopmerking is dat ik maar me smoel moet houden!\nEn als ik Thijs z\'n opmerking nou lullig en kinderachtig vindt?\nDan mag ik dat zeker niet zeggen van jou? \nGa toch heen en laat mij eens een keer met rust, \nje zit vanaf het begin dat ik hier kwam al tegen me te zeiken, \ntijd voor een negeer actie, doei!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...