Ga naar inhoud

Hoe kom je aan je (nick) naam?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toolman komt van mijn collega\'s. \r\nRotzooi beroepsmatig wat met netwerken, computers en zo op een stel scholen.\r\nHeb als hobby het verzamelen van software (Freeware) die het leven net een stukje gemakkelijker maakt. ( Zie je hem aankomen?) Heel vaak kon ik tegen een collega zeggen \"Doe jij dat zo moeilijk? Daar heb ik wel een tooltje voor.\" \r\nEn zo is Toolman geboren. \r\nMijn avatar heeft mijn vrouw ergens op internet gevonden. Is dus niet echt origineel, maar ik vond \'m wel geinig.
Link naar reactie
Games:1Dayfly (soms goed spelend soms bar slecht).\r\n\r\nForum: Dont`worry na jaren klooien met computer`s van commodore 64 tot nu (AMD 3500+)\r\nEn vele nachten wakker liggen als de comp het weer eens niet meer deed.\r\nDenk ik nu het gaat wel weer goed komen hoe dan ook. (vandaar de naam)\r\n\r\nDus de op de manier hoe ik ergens tegen aankijk bepaald mijn nickname.
Link naar reactie
Ik speel vrij veel games op het internet en kom vaak mensen tegen die dezelfde nickname hebben.. In shooters vaak iets met \'frag\', \'n00b\', \'kill\', \'death\'...\nZelf had ik in die tijd de nickname \'Neo\' (naar de Matrix-trilogie), ook niet erg origineel.\nHieruit ontstond de motivatie een volstrekt unieke nickname te hebben. Ik nam 3 letters uit het alfabet die niet erg vaak voorkomen (Q, Z, X) en probeerde daar iets leuks van te maken. Zie daar: Quzex is geboren!\nVaak afgekort tot \'Q\' :)
Link naar reactie
[quote=Quzex;340662]Ik speel vrij veel games op het internet en kom vaak mensen tegen die dezelfde nickname hebben.. In shooters vaak iets met \'frag\', \'n00b\', \'kill\', \'death\'...\nZelf had ik in die tijd de nickname \'Neo\' (naar de Matrix-trilogie), ook niet erg origineel.\nHieruit ontstond de motivatie een volstrekt unieke nickname te hebben. Ik nam 3 letters uit het alfabet die niet erg vaak voorkomen (Q, Z, X) en probeerde daar iets leuks van te maken. Zie daar: Quzex is geboren!\nVaak afgekort tot \'Q\' :)[/quote]\n\nAls in James Bond ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...