Ga naar inhoud

Hoe kom je aan je (nick) naam?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb geen flauwidee hoe ik aan de naam Ultimate kom. Heb ik ooit (4/5 jaar geleden) verzonnen, toen meldde ik me voor het eerst aan op forum.faqman.nl. Had toen een probleem met me mail. En ultimate vond ik wel grappig ofzo denk ik :P.\n\nHeb heel lang een groen met zwarte avatar gehad. Sinds forum.computeridee.nl had ik er een van dragonball z omdat ik heel graag naar kijk. En nu heb ik dus nog een avatar van dbz.
Link naar reactie
Ik zal hier ook maar een verklaring posten (ik ben al een aantal keren in verband gebracht met een zekere Engelse zanger die in de 60-er jaren nogal populair was, ene Mr. Lennon). Mijn nick is dus geen ode aan de Beatles of zoiets, maar gewoon mijn eigen (roep)naam en de eerste letter van mijn achternaam.\n\nOp veel andere (veelal game-related) forums duik ik op onder de naam Seal64.
Link naar reactie
Ja hoe kom je eraan en kom er niet meer vanaf.\r\nIn mijn jeugdtijd,had wel iedereen een bijnaam.\r\nZo noemde ze mij cuizenierke,een verbasterde naan voor een Belgische keuken-kolenkachel, spreek je uit als Kwizzeniërke.\r\nOmdat ik bijna iedere morgen de kachel mocht aanmaken en als 8 jarige al met vuur mocht spelen,werd dit mijn bijnaam.\r\nOp deze allesbrander werdt Vlaai,wafels,gebakken en aardappels gepoft noem maarop bijna alles werdt hierop en in gemaakt. (nostalgie )\r\nHet leuke vind ik nog ,dat ik nog weleens een brul hoor, hej Cuizenier,dan is het een jeugd vriend.\r\nZou graag nog even willen doorgang,jammer, maar zie dat mijn tijd om is.
Link naar reactie
[quote=cuizenier;264501]Ja hoe kom je eraan en kom er niet meer vanaf.\nIn mijn jeugdtijd,had wel iedereen een bijnaam.\nZo noemde ze mij cuizenierke,een verbasterde naan voor een Belgische keuken-kolenkachel, spreek je uit als Kwizzeniërke.\nOmdat ik bijna iedere morgen de kachel mocht aanmaken en als 8 jarige al met vuur mocht spelen,werd dit mijn bijnaam.\nOp deze allesbrander werdt Vlaai,wafels,gebakken en aardappels gepoft noem maarop bijna alles werdt hierop en in gemaakt. (nostalgie )\nHet leuke vind ik nog ,dat ik nog weleens een brul hoor, hej Cuizenier,dan is het een jeugd vriend.\nZou graag nog even willen doorgang,jammer, maar zie dat mijn tijd om is.[/quote]\n \nVolgens mij heb jij dan de oudste bijnaam hier... :cool:
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik vind Star Trek, en dan de lijn Next Generation erg leuk en boeiend. De fantasietechnologie uit de StarTrek\'s zie je jaren later in de normale wereld terug als gewoon gebruiksvoorwerp. Karakter van de kapitein van de Enterprice vind ik mooi. Rustig, doordacht en niet snel oordelend over andere personen en openstaan voor alle suggesties en verbeteringen en uitgaan van het beste van personen spreekt mij wel aan. Vandaar.\nMijn Avatar is gewoon een foto van mij aan het werk.
Link naar reactie
[quote=captain kirk;269586]Ik vind Star Trek, en dan de lijn Next Generation erg leuk en boeiend. De fantasietechnologie uit de StarTrek\'s zie je jaren later in de normale wereld terug als gewoon gebruiksvoorwerp. Karakter van de kapitein van de Enterprice vind ik mooi. Rustig, doordacht en niet snel oordelend over andere personen en openstaan voor alle suggesties en verbeteringen en uitgaan van het beste van personen spreekt mij wel aan. Vandaar.\nMijn Avatar is gewoon een foto van mij aan het werk.[/quote]\n\nDe kapitein uit The Next Generation is Captain Jean-Luc Picard, hoor. Van de Enterprise-D, gespeeld door Patrick Steward. Captain Kirk is uit de originele serie, gespeeld door William Shatner.\nNee hoor, ben geen Trekkie, maar ik vind sommige van de series wel de moeite om op DVD te scoren. Ik heb Voyager compleet, van TNG moet het laatste seizoen nog komen. En de filmbox natuurlijk.
Link naar reactie
Ik maakte mijn naam zo omdat ik houd van kort en duidelijk. Op niet-Nederlandse sites maak ik hem iets langer: willem1940NLD.\r\n\r\nGrappig, als ik 1 van die 2 versies op internet intik kan ik practisch alles vinden wat ik de laatste jaren heb bezocht, want ik verander nooit van naam op die NLD na.\r\n\r\nEen stuk of 3x trof ik een (heel erg) andere willem1940 op Net zo aan, maar alleen op sites waar ik toch nooit zal komen.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Hallo Allemaal,\r\nIk heb vele nic\'s gebruikt voor webpagina\'s en game\'s.\r\nik d8 toen van \'ik kan toch ook iets anders verzinnen, maar wat?\' Toen dacht ik gelijk aan mijn naam dus die gebruik ik nu hier :D.\r\nen in games ben ik bekend als powerjohndoe1 ( een default name maar een beetje zelf aangepast :D.)\r\n\r\nGR Adil.
Link naar reactie
Inderdaad een leuk onderwerp, mijn complimenten, had het nog nooit gezien hier tot vandaag.\n \nZo leer je ook iets persoonlijks van de leden kennen.\n \nHoe ik aan mijn naam gekomen ben is heel lang verhaal maar hou het kort, officieel heet ik Alexander Berting, maar roepnaam is Alex. Toen ik een moeilijke financiele periode had, deed ik zo nu en dan wat dingetjes die niet door de beugel konden, zo kreeg ik de nickname Ali illegali. \n \nToen werd ik later Ali B genoemd maar 6 maanden later werd dus de rapper Ali B beroemd en vond ik het niet meer origineel.\nDus ik ging brainstromen en wilde iets met mijn voor en achternaam doen en kwam al snel op Alibert uit, maar vond het niet lekker klinken wilden het wat exotischer laten klinken en plakte de o er aan vast
Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...