Ga naar inhoud

Hoe kom je aan je (nick) naam?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=avv;262801]De skispringer is Eddie \"the Eagle\" Edwards. Zie bijvoorbeeld:\n[URL]http://archives.cbc.ca/IDC-1-41-1322-8081/sports/calgary_olympic_games/clip8[/URL]\n[URL=\"http://en.wikipedia.org/wiki/Eddie_%27the_Eagle%27_Edwards\"]http://en.wikipedia.org/wiki/Eddie_\'the_Eagle\'_Edwards[/URL][/quote]\nThanks, weet ik dat ook weer :D
Link naar reactie
  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Leuk topic, mensen!\r\n\r\nMaar waar komt mijn nickname nou vandaan?\r\nDe oorsprong van de naam [i]TarUnited[/i] ligt bij de naam van een inmiddels gepensioneerde leraar geschiedenis van mijn oude middelbare school: de heer Theo van Arensbergen. Op onze school had iedere leraar een docentenafkorting, en voor [b]T[/b]heo van [b]Ar[/b]ensbergen was de afkorting \"TAR\".\r\nToen we op een gegeven moment voor het vak \"Culturele en Kunstzinnige Vorming\" een videofilm moesten maken, hebben we als eerbetoon aan de heer van Arensbergen de naam \"TarUnited\" gekozen als de naam voor de \"productiemaatschappij\" (tussen aanhalingstekens dus) van deze film gekozen.\r\n\r\nDit is dus het verhaal achter de naam TarUnited. Waarom ik nu TarUnited als nickname op dit forum gekozen heb, ligt geheel in het feit dat ik ten tijde van registreren niks beters kon verzinnen...\r\n\r\nBetreffende film is nog steeds te bekijken op de website [url]www.tarunited.com[/url], onder de naam \"[url=http://www.tarunited.com/productions.php?lang=nl&page=silen]Silence of the Schemerlamp[/url]\". Wees er echter snel bij, want de site zal waarschijnlijk aan het einde van dit jaar ophouden te bestaan...\r\n\r\n\r\nEDIT: Ohja...Mijn avatar is een plaatje van Homer en Bart Simpson, uit de animatieserie The Simpsons. Staat volledig los van de nickname TarUnited. Reden waarom ik voor dit plaatje heb gekozen, is omdat ik alle 380 afleveringen gezien heb, en mezelf toch redelijk [i]fan[/i] kan noemen.
Link naar reactie
Mijn nick is ook niet echt uit origine ontstaan. Gebruik ik nu zo\'n 26 of 27 jaar. In de tijd van de 27mc moest je een nicknaam hebben. De namen die ik wilde gebruike bestonden al allemaal zo\'n beetje, maar een zwarte tijger was nog nergens te vinden. De Engelstalige benaming Black Tiger vond ik dan toch weer mooier, ondanks het feit dat een zwarte tijger niet bestaat. Maar net dat bleek achteraf waarschijnlijk ook de reden dat die nick ook nauwelijks te zien is ergens.\r\nEr zijn in de loop der jaren wel een paar mensen die deze naam ook zijn gaan gebruiken, ook op internet (in Duitsland kwam ik er eentje tegen) en dan word het weer iets lastiger.\r\n\r\nMaar op die wijze is de nick ontstaan en sinds die tijd gebruik ik hem ook eigenlijk overal waar ik een alias moet gebruiken.
Link naar reactie
@Reintje: nu maak je me wel benieuwd naar jouw echte voornaam; ik kan alelen mannennamen verzinnen: Rein, Reinard etc...\n\nVMSW: veilig met stroom werken\nvroeger elektriciteitsbedrijfje; ik vond het vroeger al erg leuk om een eigen bedrijfje te hebben en dingen te verkopen/maken. Destijds heb ik heel weinig verkocht/gedaan, maar vond het wel heel leuk om een naam te hebben voor mijn bezigheden.\nZoals de meesten wel weten heb ik nu wel een écht computerbedrijfje, waar \'k wel mee handel en werk.\n\nOpzich heeft VMSW er niks mee te maken, maar ik ben er een keer mee begonnen om dat te gebruiken, en toen volgde eigenlijk alles.
Link naar reactie
[quote=TarUnited;262849]Leuk topic, mensen!\n[/quote]\n[quote=Modje;262865] Leuk onderwerp trouwens! [IMG]http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/d050.gif[/IMG]\n[/quote]\n \n[quote=reintje;262883]\nHet is al eerder gezegd... leuk topic Numan![/quote]\n \nBedankt lui, doe ik ook eens wat leuks hier voor de verandering... :)\n \n[quote=VMSW;262908]@Reintje: nu maak je me wel benieuwd naar jouw echte voornaam; ik kan alelen mannennamen verzinnen: Rein, Reinard etc...\n[/quote]\nWat dacht je van Reina?\nHet grote geheim is hiermee onthuld! [IMG]http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/d050.gif[/IMG]
Link naar reactie
Het begon allemaal zo ongeveer rond Maart vorig jaar.\r\nIk was net lid van Computeridee het blad. En ik had een klein thuisnetwerkje. Niet echt noemenswaardig om voor netwerk door te gaan. \r\nEr moest en zou een printer online komen maar ik kreeg hem voor geen enkele meter online. Alleen maar op de pc waar ik hem op aangesloten had.\r\nNa enkele dagen proberen en naslag te doen via internet en ook het blad Computer Idee, kwam ik er maar niet uit. \r\nVervolgens keek ik op de site van Computer Idee en wilde eens weten of daar iets tussen stond wat enig uitkomst bood voor mijn probleem.\r\nZo kwam ik terecht op het forum, maar ja dan moet je je registreren?\r\nEn een naam bedenken. Tja en dit is wat eruit gekomen is.\r\n\r\nOverigens is het nooit gelukt met die printer om die totaal gedeeld te krijgen (maar dit even terzijde) Nu is het niet meer nodig hoor :rolleyes: \r\n\r\nDe avatar heeft nog weleens wat wijzigen ondergaan. Als eerste had ik een leeuw met zijn poot voor zijn kop. (Hij werd er ook gek van ). Daarna getracht een bewegende Elvis gif te plaatsen maar deze verdween op één of andere duistere wijze. Maar niet zo heel gek, Elvis was ook van de ene dag op de andere vertrokken. \r\nMaar afin, intussen heeft het forum ook al diverse malen haar layout gewijzigd, dus waarom de gebruikers niet hehe. \r\nNu de avatar van AT&T omdat ik daar dus nu werk.
Link naar reactie
[quote=Silverstarme;262880]Ik heb deze naam, omdat ik barre slecht ben in namen verzinnen. (zoek nog steeds een nieuwe nickname voor Americas Army, maar heb ook al een hele poos dezelfde, kan gewoon niets beters verzinnen),[/quote]\nMaar dit zegt nog niet waar de naam vandaan komt. Klinkt namelijk nog wel aardig, ik weet niet wat er slecht aan is verzonnen. :cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...