Ga naar inhoud

firewire met panasonic camcorder


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk heb een probleem met het overzetten van mijn film\'s van mijn videocamera (panasonic NV-GS140) naar mijn pc met firewire.\r\n\r\nElke keer als ik bijv. moviemaker opstart (het zelfde verhaal geld voor pinacle studio 10) kan ik ongeveer 1 tot 1,5 min. \"overzetten\" naar mijn pc hierna slaat alles stil en krijg ik beide programma\'s met zeer veel moeite afgesloten; het gevolg hiervan is dat ik tot 3x toe een stopscherm van windows heb heb gehad, de pc opnieuw opstarte en ik dfe melding kreeg dat windows van een ernstige systeemfout was hersteld !!??? het vreemde is dat in eerste instantie alles gewoon goed gaat, beide prog. zien de camerea doen wat ze mmoeten doen en dan BANG alles vast.\r\n\r\nHet vreemde is dat ik op de zelfde firewire kaart een externe HD (lacie 250Gb) heb zitten en dat werkt perfekt.\r\n\r\nHeb al poorten gewisseld, andere kabel geprobeerd maar ik blijf het probleem houden. De firewire kaart is er bij aanschaf van de pc 5maanden gelden ingezet omdat er standaard geen firewire inzat.\r\n\r\nBij mijn vorige pc had ik geen problemen en ook daar had ik zelf een firewire kaart in gezet (was wel met een sony camcorder)\r\n\r\nWie heeft er wellicht een oplossing, want ik wil erg graag mijn vakantiefilm en de huis tuin en keukenfilmpjes graag zelf willen blijfen bewerken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoi,\r\n\r\nheb zelf het probleem ook gehad.\r\nHeb uiteindelijk mijn oc maar eens opnieuw geinstalleerd. (ook omdat er echt veel rotzooi op stond).\r\nMaar voor het opnieuw installeren, waren de binnen gehaalde films erg schokkerig. Nu werk het goed.\r\nHeb mijn HD wel zo ingesteld dat 1 partitie van 10 Gig voor XP, Office en AVG is. partitie 2 komen de films, MP3\'s en dergelijke op.\r\nMisschien staat de pc te vol (al lijkt me het sterk na 5 maanden).\r\nMaar goed.\r\nopnieuw installeren geeft weer zoveel werk. Maar het heeft bij mij geholpen.\r\nHopelijk heb je er iets aan.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...