Ga naar inhoud

audio/video niet synchroon


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Magix Film op CD & DVD 5 om VHS op DVD te zetten. Audio is niet synchroon.Met \"audio/video offset\" kan ik dat bij het begin v/d film goed krijgen,maar er zit verloop in,a/h eind v/d film is er weer een groot verschil.Weet iemand een permanente oplossing?Ik gebruik Dazzlle DVC 100 voor analoog/digitaal omzetten.(opl.: een DVD-rec. kopen kende ik al!)
Link naar reactie
[quote=OrangBiak].(opl.: een DVD-rec. kopen kende ik al!)[/quote]\r\nAls ik je was zou ik dat ook doen.\r\nHet probleem heb je dan niet, je belast je pc ook nog minder en het app. heeft ook nog eens meerdere functie.\r\nTegenwoordig al voor +/- 125.= á 150.= euro.\r\nZelf werk ik er, in comb. met Magix Video deLuxe, al een tijd mee, snel en zonder een enkel probleem.
Link naar reactie
Dit is inderdaad een naar probleem. Helaas kan ik je configuratie niet zien vanaf hier. Maar hoe capture je je video. Met welke codec?\r\n\r\nIkzelf zou het wel kunnen oplossen, ben dit veel tegengekomen vroeger, maar om het hier uitleggen is ingewikkeld omdat ik jouw situatie niet kan zien...;(\r\n\r\nWaarschijnlijk heb het te maken dat je audio spoor op een heel ander fps loopt. Verkeerde codec gekozen misschien. Kies eens gewoon cinepak of indeo 5.10.\r\n\r\nLaat even weten of eerst dit helpt.\r\n\r\nJavil®
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...