Ga naar inhoud

Waar is mijn datum gebleven


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geachte videobewerkers,\r\nIk ben een echte hobbyist in het bewerken van films.\r\nHet is me m.b.v. Magix film op cd&dvd 4.0 gelukt om analoge films te bewerken en te voorzien van menu\'s.\r\nMaar de camera is op en heb een nieuwe digitale gekocht.\r\nDe Sony DCR-HC94E. (juni 2006 gekocht)\r\nAlles ingesteld en filmen maar.\r\nGeweldige beeldkwaliteit.\r\nDe datum zie je niet maar wordt wel mee opgenomen op een apparte stream(?).\r\nNu heb ik de film met het bijgeleverde programma ingelezen (video capturing tools).\r\nNu wil ik deze film gaan \"bewerken\" maar ik zie nergens geen datum verschijnen.\r\nHoe komt deze tevoorschijn?\r\nIk heb Windows movie maker, Magix film op cd & dvd 4.0\r\nOok heb ik de bijgeleverde software.\r\nKan iemand mij vertellen wat ik moet doen om de datum te kunnen zien?\r\n\r\nGroeten en bedankt voor de tijd.\r\nJack
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
vaak kan je instellen in je camara dat je bij \'output\' de date and time display ook mee komt op je tv d.m.v. tulp stekkertje van camara naar tv. Op die van mij iniedergeval. Dat zou betekenen voorjou dat als je je camara op een oude videorecoder zou aansluiten dat je dan wel die datum zou zien?\n\nIk weet dat dit niet je oplossing is maar wieweet kan je de boel een beetje voor de gekhouden en dan via een tvkaart die tulp of composiet in heeft de boel capturen.. of is dat geen optie voor je? (te weinig kwaliteit misschien?) ;)
Link naar reactie
Als je datum en of tijd in beeld wilt hebben moet je dat al instellen voordat je gaat filmen.\r\nDatum en tijd (tijdcode) wordt later alleen maar gebruikt voor het monteren en is nooit in beeld te zien. Als je een beetje serieus wilt filmen staat het erg slordig en lelijk als toevallig wel de datum en tijd in beeld staat ,dus ben blij dat hij niet te zien is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...