Ga naar inhoud

VSH > Computer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoj,\r\n\r\nik ben bezig om een videoband(=VHS) naar mijn pc te downloaden, ik d8 dit te willen doen met windows movie maker, maar die loopt steeds vast als ik op: \"Vastleggen vanaf videoapparaat\" bij het laden van de instellingen ofzo. Het enige wat ik daar dan even kan zien is:\r\n[quote]\r\nWizzard Video Vastleggen 713x BDA Analog Capture\r\nBeschikbare apparaten: 713x BDA Analog Capture.\r\nAudioapparaat: C-Media Rear Panel audio\r\nAudio - invoerbron:\r\nSPDIF In\r\nVideo-invoerbron:\r\nTV-Tuner\r\n[/quote]\r\nhoe kan ik Windows movie maker weer normaal krijgen zodat ik die dingen opnieuw kan instellen? Of weet iemand misschien een andere manier?\r\n\r\nAlvast bedankt:)
Link naar reactie
[quote=leekje]Ik heb van Plextor een converter gekocht, het kost wat, maar dan heb je ook wat, alle videobanden, films van m\'n camera enz. kunnen worden omgezet, digitaal en gebrand op dvd.\r\nAan te raden\r\n\r\nLeekje[/quote]Dankjewel, heb je misschien wat meer informatie over dat product? Is het trouwens hadware of software? En hoe hoog ligt de prijs daarvan?\r\n\r\nAlvast bedankt :)
Link naar reactie
Van canopus is er zoiets ,,een analoog digitaal converter heet het ,,sluit je gewoon aan op de fire wire poort ,,en dat ding koste enkele jaren geleden 400 euro. Erg duur dus ,maar ik denk dat er tegenwoordig zijn die rond de 2oo euro zitten.\r\n\r\nMaar als je een tv kaart hebt met av ingang moet het ook kunnen .\r\nEr zijn ook goedkope (vanaf 70 euro) apparaatjes in de handel die je op de usb poort aansluit ,maar daar is de kwaliteit dan wel minder van dan met de eerder genoemde optie.\r\n\r\nAls je niet wilt monteren is de beste en eenvoudigste en mischien op den duur ook wel de goedkoopste oplossing een dvd-recorder. Die heb je al vanaf ongeveer 150 euro. Veel betere kwaliteit ,,en je videorecorder is mischien toch wel binnekort aan vervanging toe.
Link naar reactie
[quote=Animal]Van canopus is er zoiets ,,een analoog digitaal converter heet het ,,sluit je gewoon aan op de fire wire poort ,,en dat ding koste enkele jaren geleden 400 euro. Erg duur dus ,maar ik denk dat er tegenwoordig zijn die rond de 2oo euro zitten.\r\n\r\nMaar als je een tv kaart hebt met av ingang moet het ook kunnen .\r\nEr zijn ook goedkope (vanaf 70 euro) apparaatjes in de handel die je op de usb poort aansluit ,maar daar is de kwaliteit dan wel minder van dan met de eerder genoemde optie.\r\n\r\nAls je niet wilt monteren is de beste en eenvoudigste en mischien op den duur ook wel de goedkoopste oplossing een dvd-recorder. Die heb je al vanaf ongeveer 150 euro. Veel betere kwaliteit ,,en je videorecorder is mischien toch wel binnekort aan vervanging toe.[/quote]okee, maar het maakt niet zo veel uit maar voor 400euro laat ik het zelf wel doen bij de hema ofzo, ik denk nu meer aan [url=http://www.kieskeurig.nl/product/D0DE80C06EFDE18DC125714F0040C2E4.htm]zo\'n[/url] ding maar weet nog niet waar ik het kan kopen en of hij wel voor mijn probleem is
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn analoge homevideo\'s welke op VHS stonden.\r\nIk heb een DVD-recorder gekocht (ik had nog geen speler en heb gekozen voor een recorder).\r\nOp de DVD-RW\'s heb ik de films opgenomen.\r\nDeze worden gelezen (VOB-bestanden) door Magix film op CD& DVD 4.0. Hiermee kan ik plakken, knippen enz en vervolgens op dvd branden met menu.\r\nHopelijk heb je iets aan deze tip
Link naar reactie
Pas geleden ging het hier ook over dit onderwerp, ik wil zelf ook videobanden overzetten naar DVD maar omdat ik er maar een paar heb (banden waar mijn ouders op staan) heb ik toch gekozen voor een DVD Recorder, daar heb ik ook ná de overzetting wat aan. (volgens mij adviseerde Animal dat toen ook al)\r\nDit apparaatje is ook wel leuk maar het ligt eraan hoeveel banden je wilt overzetten; \r\n[url=http://www.pinnaclesys.com/publicsite/du/Products/Consumer+Products/Home+Video/Dazzle/Digital+Video+Creator+90.htm]Dazzle DVC[/url]\r\nGaat het maar om een paar videobanden dan zou ik bovenstaand apparaatje niet aanschaffen, is in verhouding natuurlijk erg duur maar dan lijkt het me beter om een DVD Recorder te kopen, ik heb deze nu besteld:\r\n[url=http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C12&HC=BEG&SC=N03&ZoekMethode=K&ZoekString=N33&ZoekIndex=1&ZoekAantal=24&FamilieID=&ArtikelNummer=86704389&SorteerMethode=P&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=N33&ProductSelectorCode=&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=]DVD Recorder[/url]\r\nDenk dus goed na waar je het voor gaat gebruiken en hoe vaak je het gaat gebruiken, nadeel van een DVD Recorder is weer dat je het materiaal minder kunt bewerken, ieder voordeel heb dus ze nadeel... \r\n 8-|
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...