Ga naar inhoud

film naar dvd


Aanbevolen berichten

hallo\r\n\r\nik heb een homevideo via analoge stekkers van de digitale camera naar de pc omgezet en die is nu wmv geworden.\r\nals ik deze op de pc kijk is het beeld en geluid helemaal strak en in orde.\r\n\r\nnu heb ik deze film met winavi videoconverter omgezet naar dvd en gebrand op een schijfje. als ik hem nu op een standalone kijk heb ik ineens last van blokkerig beeld en stilstaande beelden na het branden.\r\n\r\nkan iemand me hiermee helpen,of dat ik een ander programma ervoor moet gebruiken voor die wmv\r\n\r\ngroetjes
Link naar reactie
De camera aansluiten via firewire (als die aansluiting op de kamera aanwezig is).\r\nOpnemen als dv-avi. (een uur film is dan wel 13 gig)\r\nBewerken (monteren ,titels ,overgangen ,muziek )en dan opslaan als mpeg2 volgens de dvd norm zodat je er daarna een dvd van kunt branden . Er zijn ook montage prg\'s die zelf ook al een dvd er van kunnen branden.\r\nEr kan zo 2 uur film op een dvd ,maar kies je voor de hoogste kwaliteit dan kan er maar 1 uur op een normale dvd.\r\nDe kwaliteit zal dan beter zijn.\r\nGoede prg\'s zijn er van Pinnacle en Magix.\r\nDuurdere ,betere en moeilijkere prg\'s zijn AdobePremiere ,en Ulead MediaStudioPro.
Link naar reactie
thnx voor de tip\r\nheb adobe premiere geprobeerd maar die liep steeds vast na het importeren van de wmv file.\r\nik heb nu vso convertxtodvd en die is helemaal goed geworden zelfs met de wmv file,ik heb nu ngeen pixels en dergelijke meer in beeld en daarmee kon je zelfs al het dvd menu ondertitels e.d mee maken en gelijk branden.\r\nik vind het een aanrader die van vso.\r\n\r\nkortom ik heb de oplossing al gevonden\r\n\r\nalsnog thnx voor de tips animal
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...