Peter_Celica Geplaatst: 9 januari 2016 Delen Geplaatst: 9 januari 2016 Kan geen C!T Magazines meer downloaden via mijn Samsung Galaxy S5 telefoon, krijg steeds de foutmelding (302) Downloaden is mislukt, probeer het later nog eens :-( Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 9 januari 2016 Delen Geplaatst: 9 januari 2016 De meeste smartphone bezitters hebben de automatische updates van applicaties, om databundel te besparen uitgeschakeld. Achterstallige update kan de oorzaak zijn dat de app niet meer werkt. Check of de applicatie een update heeft gehad. download die dan alsnog (via gratis wifi router) alsnog de achterstallige update. In de meeste gevallen zal de applicatie na de download van de laatste update weer normaal werken. https://support.google.com/googleplay/answer/113412?hl=nl Link naar reactie
pappabel Geplaatst: 5 februari 2016 Delen Geplaatst: 5 februari 2016 Ik heb hetzelfde probleem en heb het neergelegd bij de klantenservice van Reshift. Daarna kreeg ik kreeg de volgende reactie: U heeft aangegeven dat de app van Zoom.nl prima functioneert maar helaas de app van Computer Totaal geeft een foutmelding aan als u deze opstart. Naar aanleiding van ons telefonisch contact zullen wij e.e.a. uitzoeken met betrekking tot de app van Computer Totaal. Wij zullen u separaat informeren. Met vriendelijke groet, Klantenservice | Reshift Reshift | Richard Holkade 8 2033 PZ Haarlem | The Netherlands W: http://www.reshiftstore.nl/ | http://www.mijnreshift.nl/ Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.