Ga naar inhoud

Brievenbus projectje


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=willem1940]Als je toch al zo veel werk in die brievenbus hebt gestopt, lijkt het me wel leuk om er hondengeblaf in te knutselen bij aanraking van de klep ....\r\n (6)[/quote]\r\n :lol: Dat je hier nu mee komt was zelf namelijk al met het idee aan het stoeien om zodra er post in de bus gedaan wordt een sondchip te aktiveren met hier op iets in de trant van de wel bekende kreten als \"Kijk nauw een Postduif\" of \"You got Mail Baby Jeh\".\r\nMaar bij nader inzien lijkt mij dit nu ook niet echt verstandig weet uit ervaring dat jan en alleman dan iedts in de postbus stopt om het sound effect te kunnen horen.\r\n\r\n ^o) \r\nGerard
Link naar reactie
:-| MMmm een oude Muis als deurbel schakelaar misschien leuk als winter en of herfst projectje.\r\nMaar alle gekheid op een stokje, gratis internetten via mij dat doen al een 23 gezinnen uit ons dorp en naburige dorpjes daar hoef ik geen bord voor in de tuin te plaatsen dat is hier wel aardig bekend 8-| \r\nWas nog wel aan het denken aan een volgend projectje (als dit \"Brievenbus Projectje\" geheel afgerond is) en dat is een hardwarehack van een oude IBM laptop naar huisnummer.\r\n\r\nEventjes resume: \r\nEr is nu een hardware hack uitgevoerd op een 15\" computer monitor (is nu mailbox/brievenbus), als aanvullings update patch is er nu ook een hardware hack uitgevoerd op een oud IBM toetsenbord (is nu een newsbox/krantenbus).\r\nNu wordt er als finale aanvullings update patch gedacht aan het hardware hacken van de oude computer als bijlagebox/leesmapbox.\r\nOp deze wijze kan de kranten bezorger elke morgen de krant kwijt in de newsbox/krantenbus, de postbode kan de post achter laten in de mailbox/brievenbus en de leesmap bezorger kan de leesmap vervolgens achter laten in de bijlagebox/leesmapbox.\r\nKortom een volledig oud computersysteem is dan volledig om gehackt naar een post/news/bijlage systeem.\r\n\r\n ;-) \r\nGerard
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...