Ga naar inhoud

afbeeldingen draaien


Aanbevolen berichten

holla .\r\nik heb een probleempje.\r\nin de map \"mijn afbeeldingen\" kan je normaal gesproken je foto\"s links of rechtsom draaien als je miniatuurwergaven hebt aanstaan.\r\ndan word je gevraagd of je dit wel echt wil doen omdat dit de kwaliteit kan beinvloeden en of je deze vraag niet meer gesteld wilt hebben .\r\nnu heb ik een keer geklikt dat ik de foto NIET wil draaien en dat ik deze vraag NIET meer gesteld wil hebben.\r\nNu kan ik dus geen enkele foto meer draaien en ik heb geen idee waar ik dit weer kan veranderen want er zijn natuurlijk foto\'s die ik wel wil verdraaien.\r\n\r\n\r\nwie weet de oplossing.\r\nplease help.
Link naar reactie
Met welk programma doe je dat? Als je die foto\'s opent met bvb Ierfanview kun je zonder problemen rechts en links draaien. Ook met andere programma\'s zoals PhotoFiltre.\r\nIrfanview en PhoteFiltre zijn gratis programma\'s te vinden via [url]http://home.versateladsl.be/vt632929/#Fotoprogrammas[/url]
Link naar reactie
ik gebruik hier niet echt een programma voor maar gewoon de map waar je de afbeeldingen bewaard kan je met een rechtermuisklik bij beeld selecteren om miniatuurwergaven te selecteren zodat je alle foto\'s in het klein ziet.\r\nje kan dan ook met een rechtermuis klik kiezen om de foto\'s te draaien .\r\ndus ik bedoel niet echt in een programma maar gewoon in windows.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...