Ga naar inhoud

van DVD-recorder naar PC en vice versa


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb gisteren een DVD-recorder gekocht van Medion. Nu wil ik graag deze DVD-recorder aansluiten op mijn PC zodat ik data kan overdragen van de één naar de ander.\r\n\r\nZou iemand me even kort uit kunnen leggen of dit kan, wat voor kabel ik eventueel nodig heb en/of ik een speciaal programma hiervoor nodig heb?\r\n\r\nBedankt,\r\n\r\nGroeten Rinze
Link naar reactie
Je kan \'m aansluiten via de scartkabel en/of via de video-S ingang als je deze op je pc hebt.\r\n\r\nAnders gewoon via de tulp ingangen (wit/rood/geel)\r\n\r\n\r\nDe meeste video programma\'s hebben capture mogelijkheden en daar kan je eventueel mee inladen in je pc.\r\nUlead, pinnacle, Magix, windows Moviemaker (gratis onder windows)........zoek maar eens op google onder \"capture\" bv
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie.\r\n\r\nDit moet dus wel kunnen? De video-s uitgang hoop ik wel te hebben. Computer is ongeveer een jaar oud. \r\n\r\nMaar is het dan ook mogelijk om gewoon data als foto\'s en muziek tussen beiden over te zetten? Het gaat er niet alleen om om films te bewerken etc. \r\n\r\nwelke kabel heb ik hiervoor nodig? Van scart naar video-s? Of tulp naar video\'s? Of een andere?\r\n\r\nKun je iets meer informatie geven? Bedankt,\r\n\r\nGroeten Rinze
Link naar reactie
Ik zou een scart en/of Video-S gebruiken die allebei de richtingen op kan met zijn signaal.of combinatie van scart EN Video-S (heen en weer data verkeer)\r\n\r\nIs het niet slimmer om je foto\'s en dergelijke gewoon met je PC DVD brander op DVD te zetten?\r\n\r\nMuziek zal niet gaan vrees ik voor je helaas.En als je muziek DVD\'s wilt gaan overzetten dan heb je denk ik niet dezelfde kwaliteit en dan daarbij kan je films en/of muziek DVD\'s beter in je PC omzetten met DVD shrink of een ander proggie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...