Ga naar inhoud

Pc start automatisch op


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als hij niet vanzelf opstart als de netwerk kabel er uit is ,dan is er dus nergens een los contact ,ofzo ,maar ligt het alleen maar aan die netwerk kabel.\r\nDan zal \"wake on lan\" toch wel niet echt uit staan.!\r\n\r\nVeel gemakkelijker is om je pc met de randapparatuur via een stekkerblok met schakelaar aan te sluiten.\r\nDie dingen zijn er ook nog met een overspanning beveiliging (extra veilig voor je apparatuur).\r\nDan staat alles in een keer echt zonder spanning. Is ook wel zo veilig bij bliksem inslag .
Link naar reactie
Ik heb ook een tijdje gehad dat mijn computer weer opnieuw opstartte. Ik heb de computer toen nar onze eigen reparateur gebracht en hij kon het ook niet vinden. Daarna heeft hij de kast helemaal schoon gemaakt (uitgeblazen met compressor) en nu doet de computer het weer perfekt. Waarschijnlijk heeft de stof ergens kontakt gemaakt. Soms lijkt het heel moeilijk, maar blijkt het een kleine \"fout\" te zijn. :-O
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...