Ga naar inhoud

video bewerkings programma


Aanbevolen berichten

Nee ,wat jij wilt kan inderdaat niet met de programma\'s voor de gewone mensen en gewone pc\'s.\r\nEen picture in picture kan wel ,maar alleen met de dure montage prg\'s.\r\nUlead MediaStudio Pro kan dat ,en Adobe premiere zal het ook wel kunnen.\r\nBij MediaStudioPro heet die optie \"moving path\".\r\nMischien kan het wel bij meer prg\'s maar het prg moet de optie hebben om met meerdere sporen te kunnen werken.
Link naar reactie
[quote=Animal]Nee ,wat jij wilt kan inderdaat niet met de programma\'s voor de gewone mensen en gewone pc\'s.\r\nEen picture in picture kan wel ,maar alleen met de dure montage prg\'s.\r\nUlead MediaStudio Pro kan dat ,en Adobe premiere zal het ook wel kunnen.\r\nBij MediaStudioPro heet die optie \"moving path\".\r\nMischien kan het wel bij meer prg\'s maar het prg moet de optie hebben om met meerdere sporen te kunnen werken.[/quote]\r\nen hoe heten die programma\'s voor ongewone mensen en ongewone pc\'s dan ? :-?
Link naar reactie
[quote=Alexandervz]hoe moet dat dan? het uitknippen want ik weet niet hoe. je kan wel een film afknippen maar niet een bepaalt stuk \"uit\" een film knippen bijv. als er iemnd in beeld staan op de achtergrond[/quote]\r\nJij verstaat blijkbaar iets anders onder \"beelden uitknippen\" dan ik. Ik dacht dat je namelijk een foto van een bepaald beeld in een filmbestand wilde hebben.
Link naar reactie
[quote=Animal]\"en hoe heten die programma\'s voor ongewone mensen en ongewone pc\'s dan ?\"\r\n\r\nIk zouw het niet weten ,maar de mensen die bioscoop films maken gebruiken toch iets andere en duurdere komputers dan wij ,en ook met de prg\'s is dat zo.[/quote]\r\n\r\nWindows Media Encoder kan héél veel (maar ik weet niet HOEveel want gebruik er maar een klein beetje van en het heeft allemachtig veel toeters en bellen die ik moeilijk vind).\r\n\r\nGratis downloaden van de MS site, invullen Media Encoder; opletten een speciaal nieuwer type voor XP, dat staat erbij aangegeven.\r\n\r\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=nl[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...