Ga naar inhoud

dvd niet afspeelbaar


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een videoband op een dvd (sony +R) gebrand met mijn video/dvdrecorder. Aan het eind de dvd afgesloten. Ik kan de dvd prima op mijn computer en dvd recorder afspelen. Echter op de laptop van mijn zus is dvd met geen mogelijk aan de gang te krijgen. Niet met Mediaplayer noch Power Dvd. We hebben echt alle manieren geprobeerd, via verkenner enz, maar niks lukt. Aangezien we niet tot de computergeneratie behoren houdt het voor ons op.Wie weet een oplossing en kan ons verder helpen?
Link naar reactie
[quote=johaco] Echter op de laptop van mijn zus is dvd met geen mogelijk aan de gang te krijgen.[/quote]Laptopdrives vertonen eerder compatibiliteitsproblemen dan desktopdrives (betere koeling en vaker firmware updates, waardoor ze minder lees/brandproblemen hebben).\r\n\r\nWat je kunt proberen is (d\'r vanuit gaande dat de laptopdrive ook dvd\'s kan lezen :mrgreen: ):\r\n- het schijfje op\'n huiskamer dvd speler (niet op de recorder) afspelen, als ie goed afspeelt, dan is d\'r waarschijnlijk een kieskeurige speler/brander in de laptop ingebouwd.\r\n- zoeken naar\'n update (op de site vd lezer of de laptopfabrikant).\r\n- op\'n andere schijfje (merk/mediacode of\'n \"-\" proberen) branden, en opnieuw proberen te lezen.\r\n\r\nSucces. (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...