Ga naar inhoud

handleiding/manual voor compaq presario 1220 notebook


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat ik zo\'n soort laptop heb gehad ,maar de manual die er bij zat heb je helemaal niks aan.\r\nHet gaat er meer over hoe je achter je pc moet zitten enzo ,dan dat het werkelijk over de pc zelf gaat.\r\nEn over het besturings systeem word er al helemaal niets geschreven.\r\nEen eenvoudig boekje over de window\'s versie die er op staat heb je veel meer aan.\r\nAls het goed is heb je ook een recover cd ,mischien staat daar ook wel een soort handleiding op.
Link naar reactie
[quote=tjoekse][quote=Animal]Repair en service manual\'s ,,,,is niet de bedoeling ,denk ik.[/quote]\r\nsodemieter op met je nutteloze opmerkingen\r\nvervelend mannetje |-)[/quote]\r\n\r\nTjoekse, zelf als je gelijk hebt krijg je dalijk een rode kaart zo; op het veld mag je ook niet iemand die spuugt of aan je shirt trekt, tussen zijn ogen stompen of uitschelden.\r\n\r\nAls je bij kwaadworden eerst 10 tellen nadenkt dan valt je vast wel een slimmer antwoord in.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...