Ga naar inhoud

DvD Player on DVD


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Daar hoef je niet voor te raden.\r\nDe omschrijving is voor mij duidelijk genoeg.\r\nEr zijn video dvd\'s waar inderdaat ook standaard een afspeel prg (dvd player) op staat.\r\nEn dat is niet dat prg van linux.\r\nDe vraag is dus ,,welk prg ,,en hoe het op de dvd te zetten ,in combinatie met de eigengemaakte video dvd.\r\nMaar ik weet niet hoe dat te doen.
Link naar reactie
Als ik het goed begrijp:\r\nzoek je een mediaplayer waarmee je de dvd op een andere pc kunt bekijken/afspelen?? PowerDvd is een hele goede, maar geen freeware. Freeware is wel VLC Media Player en dit speelt vrijwel alles af.\r\n[url]http://www.videolan.org/[/url]\r\n\r\nOm de film EN het proggie op 1 en dezelfde dvd te branden is meestal niet erg handig.\r\nIs het een film in de vorm van een image-bestand (avi, mpg, img, iso, wmv etc.) dan kan je de film+prog als \'data-dvd\' branden.\r\nAls het echt vob, ifo en bup-bestanden zijn, dan wordt het moeilijk (volgens mij onmogelijk). B.t.w. VLC is redelijkj klein (9Mb), kan je ook ergens filehosten natuurlijk of op een mediastick zetten of op een apart cd\'tje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...