Ga naar inhoud

[u]Hoe "mount" ik een iso?[/u]


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als je Daemon Tools start verschijnt er rechtsonder in je taakbalk een icoon van dat programma en zul je naast je gewone schijven en cd/dvd speler(s) ook een zgn. virtuele cd/dvd speler zien.\r\nKlik nu met de rechter muisknop op dat icoon in je taakbalk en kies in het dan verschenen menu voor Virtual CD/DVD-ROM, dan voor Device 0 No Media en dan voor Mount Image.\r\n\r\nEr verschijnt nu een explorer window waarin je bestanden kunt zoeken.\r\nHet door jou bedoelde spel heeft kennelijk ergens een bestandje staan dat eindigt op .iso, zoek deze op en open deze dan.\r\nAls je nu dubbelklikt op de \"nieuwe\" cd/dvd speler zal het spel starten of de drive opent en kun je de bestanden binnen de ISO zien.\r\nHet gaat hier dus om een CD/DVD emulatie programma.\r\n\r\nHoe het in Alcohol 120% werkt kan ik je niet vertellen want die heb ik niet.\r\nDat programma is niet gratis en Daemon Tools wel.
Link naar reactie
(Y) (Y) (Y) EDMOOR (Y) (Y) (Y) \r\nIk had Deamon Tools toch en sterker nog hij stond geladen met een bestand welke ik maar niet van mijn harde schijf verwijderd kreek. \"dit bestand word gebruik door een ander persoon of toepassing, sluit dit af en verwijder dan nog maals\" of zo iets...\r\nDit bestand verwijderd en het spel spelende gekregen.\r\nEdmoor BEDANKT. (B) (pi) ALS DANK!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...