Ga naar inhoud

Geluid loopt niet gelijk met beeld


Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem. Ik probeer al een tijdje VHS-banden om te zetten naar dvd. Ik gebruik daar PINNACLE PCTV VISION voor, maar telkens loopt het geluid niet synchroom. Ik heb zo\'n scartkabel 2-weg met daaraan een S-video plug, een Tulpstekker en nog een stekker. Ik sluit alles aan behalve de S-video stekker. Ik gebruik de composite vbr mode, maar helaas.\r\nGisteren probeerde ik een klein stuke VHS en dat klopte wel, maar zodra hij een complete band moet gaan doen, loopt het geluid te snel of te langzaam. Ik test ze altijd voordat ik de dvd\'s gaar branden.\r\n\r\nWie weet een oplossing???\r\nBij voorbaar dank\r\nRichard
Link naar reactie
Ik heb helaas geen oplossing. Ik weet wel dat het een pinnacle probleem is ,en het zal wel op te lossen zijn.\r\nAls je veel vhs banden om wilt zetten is mischien de aanschaf van een dvd recorder wel te overwegen. \r\nDat gaat veel gemakkelijker ,je hebt betere kwaliteit ,en die recorders worden steeds goedkoper ,en ,als je vhs recorder versleten of aan vervanging toe is ,schaf je toch waarschijnlijk zo\'n ding aan.
Link naar reactie
Ik heb dit vroeger ook gehad, toen spelde ik de VHS banden via mijn TV kaart over naar de computer, bij navraag in de winkel waar ik de TV kaart gekocht had, kreeg ik te horen dat het beter was om via een Firewiere over te spelen, maar toen had ik nog geen digitale camera.\r\nIk was toch van plan om een digitale videocamera aan te schaffen, dus, die is er gekomen, nu speel ik de VHS ban via de camera over naar de computer, en alles gaat perfect, ik werk met Pinnacle studio 9.3\r\n\r\nGr. jansen48
Link naar reactie
Ik heb een DVD-Recorder, maar die accepteert geen Beveiligde videobanden. En ook een nadeel is dat de eventuele gecopieerde DVD niet op alle DVD-spelers afgespeeld kan worden. Dus daar schiet ik ook niet veel mee op En een Digitale Camera is ook geen optie, want die heb ik niet en ik heb ook geen Firewire.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...