Ga naar inhoud

welke mobiele telefoon nemen?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik ben op zoek naar een mobiele telefoon en omdat er zo veel is wil ik zeg maar een start punt hebben, dus ik dacht laat ik het hier eens vragen. natuurlijk heb ik ook eisen waar het ding aan moet voldoen:\r\nkleurenscherm (vrij standaard tegenwoordig)\r\nfoto maken (evt video)\r\nmp3 luisteren (niet alleen ringtones, maar als een soort mp3 speler)\r\npreypaid (of hoe je het ook schrijft)\r\n\r\nen ik wil niet meer dan 140 euro uitgeven, en ik moet natuurlijk ook nog een SIMkaart.
Link naar reactie
[quote=wouter]ik ben op zoek naar een mobiele telefoon en omdat er zo veel is wil ik zeg maar een start punt hebben, dus ik dacht laat ik het hier eens vragen. natuurlijk heb ik ook eisen waar het ding aan moet voldoen:\r\nkleurenscherm (vrij standaard tegenwoordig)\r\nfoto maken (evt video)\r\nmp3 luisteren (niet alleen ringtones, maar als een soort mp3 speler)\r\npreypaid (of hoe je het ook schrijft)\r\n\r\nen ik wil niet meer dan 140 euro uitgeven, en ik moet natuurlijk ook nog een SIMkaart.[/quote]\r\n\r\nMoet \'ie ook nog kunnen bellen, misschien, of zeg ik nu iets heel vreemds?\r\nBTW, het is pre-pay of pre-paid. ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...