Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Numan]Oh, dat zou ook kunnen maarre... jouw link klopt ook niet... :mrgreen:[/quote]\r\n?\r\n\r\nLink werkt gewoon hier hoor. :-S \r\nOf bedoel je dat ie niet naar de Kens Labyrinth pagina verwijst? Dat klopt, maar als je de link wilt hebben: [url=http://www.abandonia.com/games/414/download/KensLabyrinthOpenGLversion.htm]klik[/url]. :-)
Link naar reactie
  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

Kleine hint: \'t is de bedoeling dat je op dinosauriërs jaagt, met vrij modern wapentuig.\r\n\r\n\r\nOh, btw, de vorige die ik gepost had was Jedi Knight II: Jedi Outcast. Het voorgaande deel was Dark Forces II: Jedi Knight, vandaar dat je het dus technisch gezien ook kan zien als Dark Forces III. :-P
Link naar reactie
Euh... er zijn complete stukken in Turok waar totaal geen mist te zien is. Maarja, als ie fout is dan is ie fout he.:)\r\nDan weet ik het zo vlug ook niet meer. Normaliter speel ik niet zoveel beesten en/of monsterspelen, Turok was daar (deels) een uitzondering op, overigens heb ik die ook nooit echt verder gespeeld dan het tweede level ofzoiets.
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]Volgens mij speelde het zich af op planeet FMM U-nog-iets. :-)[/quote]\r\n\r\nCarnivores - Ice Age. De planeet die je zoekt (en die ik dus ook zocht) is FMM UV-32. En je moet trouwens de groeten van Google hebben. Bepaald een obscuur spel, gezien het feit dat ik \'m vond op een site die \"Home of the Underdogs\" heet... ;-)\r\n\r\nNu ik die beschrijving zo eens lees, het klinkt wel bekend.
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]Het was eigenlijk [url=http://www.action-forms.com/games/carnivores2/]Carnivores II[/url], Carnivores - Ice Age zitten geen dino\'s in. Maar wat mij betreft dicht genoeg in de buurt, jouw beurt.[/quote]\r\n\r\nDat had ik eigenlijk aan de titel al moeten zien, natuurlijk. Er waren geen dinosaurussen tijdens de ijstijd... Nou ja.\r\nMoet ik weer. Eens denken, iets leuks... Kijken of iemand deze nog kent:
Link naar reactie
Oooooowzz.... die is oud, maar wel harstikke leuk om te doen.... Sjeees... hoe heette dat ding ook alweer.\r\nJe moet puzzelen en die onderdeeltjes gebruiken om iets aan het lopen te krijgen zodat de kat of muis of zoiets vrij komt.\r\nDit is een uitgebreider deel dan ik zelf gespeeld heb... ik weet welke het is maar ik kom niet op de naam. :-$ \r\nHopelijk schiet ie me nog te binnen, een ouwetje inderdaad.
Link naar reactie
[quote=BlackTiger]Oooooowzz.... die is oud, maar wel harstikke leuk om te doen.... Sjeees... hoe heette dat ding ook alweer.\r\nJe moet puzzelen en die onderdeeltjes gebruiken om iets aan het lopen te krijgen zodat de kat of muis of zoiets vrij komt.\r\nDit is een uitgebreider deel dan ik zelf gespeeld heb... ik weet welke het is maar ik kom niet op de naam. :-$ \r\nHopelijk schiet ie me nog te binnen, een ouwetje inderdaad.[/quote]\r\n\r\nHet is inderdaad een soort van \"deluxe\" versie maar je hoeft \'m niet zo specifiek te benoemen, hoor. De naam van \'t origineel is al goed. Zo te horen ken je \'m wel... Nog even brainstormen dan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...