Ga naar inhoud

Van HDR via DVD naar PC


Aanbevolen berichten

Misschien kan iemand mij helpen met het volgende ;\r\n\r\nVia een harddisk recorder neem ik op van de tv en brand het op een dvd.\r\nDeze programma’s wil ik bewerken zodat ik een kale film overhoud en opslaan op een externe HD ( Ik neem namelijk een aardig beetje op )\r\nIk kan ze natuurlijk op de HD recorder bewerken, maar het punt is dat de reclame dan wel “weg” is maar het bestand net zo groot blijft.\r\n\r\n\r\nMijn HD Recorder maakt Vob bestanden aan.\r\n\r\nWeet iemand een programma ?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nLucas
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Flowers, ik ben aan het knutselen geweest en het werkt.\r\nTis wel tijd rovend werk, zeg....\r\n\r\nHeb ik nog een vraagje ;\r\n\r\nAls je een dvd brand vanuit je hd recorder en deze afspeelt in een andere dvd speler krijg een normaal groot beeld op je tv scherm.\r\n\r\nDoe ik dit op de laptop krijg ik een scherm dat in een kader zit.\r\nDus er zit een soort lijst omheen.\r\n\r\nHoe kan ik dit veranderen zodat ik een full screen krijg of wel een bioscoop scherm ??\r\n\r\nIk werk met nero 7 Premium.\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nLucas.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...