Ga naar inhoud

van comp. naar dvd speler


Anoniem2

Aanbevolen berichten

IK heb een filmpie gedownload en die kan ik met bs player prima bekijken op de comp., maar ik wil deze op een cd branden en met de dvd speler op de tv bekijken. Wie weet hoe, want ik heb deze op een cd gebrand, maar de speler herkent deze niet.\r\nEen foto cd en muziek e.d.speelt ie wel af. zefs data cd laat ie zien. [filmpie is mpeg4 700 mb]. wie weet wat.\r\n\r\nbvd
Link naar reactie
Je moet waarschijnlijk die film converteren naar een formaat dat door je speler herkend wordt. Een PC kan zowat alles afspelen, omdat je daar vrij eenvoudig nieuwe codecs op kunt installeren, maar voor een losse speler gaat dat natuurlijk wat moeilijker. Als je speler geen DIVX ondersteunt (moet in de handleiding te vinden zijn) dan kun je de film converteren naar MPEG-2 (oftewel DVD formaat) of naar MPEG-1 (oftewel VCD). Daar heb je dan alleen wel programma\'s voor nodig. Het Nero 7 Premium pakket, bijvoorbeeld, bevat hier alles voor dat je nodig hebt, maar misschien dat er ook wel freeware progjes voor zijn. Veel mensen zweren bij VirtualDub, maar ik heb eigenlijk nog nooit gekeken of die ook naar DVD-formaat kan converteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...