Ga naar inhoud

Pinnacle of Magix


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een videobewerkingsprogramma kopen. :-P \r\nMijn pc heeft 256 mb werkgeheugen.\r\nIk twijfel tussen Magix Video De Luxe 2006 en Pinnacle Media Suite 9.0. :-( \r\nPinnacle schijnt nogal zwaar te zijn, de 10 versie vraagt ook 512mb geheugen minimaal, vandaar dat ik voor de 9 versie wil gaan.\r\nHet schijnt dat deze 256 mb vraagt (512 aanbevolen), zal dit werken op mijn pc? :-S \r\nVan Magix weet ik dat het zowiezo zal werken.\r\nGraag wat meningen en liever nog; ervaringen.\r\n\r\nP.s. niet gaan vertellen dat ik er geheugen bij moet prikken :mrgreen:
Link naar reactie
Videobewekings programma\'s. Mooi als je een videocamera hebt, wat minder mooi voor de wat zwakkere pc. Als je 256 mb hebt zal het moeten werken, maar het zal niet altijd even harte gaan, het type en de snelheid van de proccesor zijn ook belangrijk. Misschien eens handig om te vertellen wat voor een type proccesor en de snelhied ervan in je pc zit.\r\nJe wilt niet dat we vertellen dat je extra geheugen moet bij prikken? Nou, ik ga je er niet mee opzadelen, maar wat extra geheugen voor je pc kan echt niet kwaad. Een videobewerkings programma heeft wel baat bij wat extra systeem geheugen. Een upgrade van 256mb naar 512mb of zelfs 1Gb kan echt niet kwaad, je programma\'s en windows zullen er veel bij baat hebben bij wat extra mb\'s geheugen. Betekent dit dat je extra geheugen moet bijprikken? Nee, je kunt altijd kijken hoe alles draait. Draait het niet naar wens? Dan is extra geheugen altijd nog een optie.\r\nAls je echt geen extra geheugen wilt en je weet zeker dat Magicx goed zal werken op je huildige zonder upgrade\'s enz? Dan zal ik die magicx boven de pinaccle kiezen. Het kan overgens geen kwaad om bijde programma\'s eens een keer naast elkaar te leggen en kijken welke opties ze hebben. het is ook belangrijk natuurlijk dat zo\'n duur videobewerkings programma natuurlijk wel kan wat je wilt.
Link naar reactie
Zijn helemaal geen dure videobewerking prg\'s.\r\nAdobePremiere en MediaStudioPro ,,dat zijn de echte en ook dure prg\'s . \r\nOp iedere moderne pc kun je video bewerken ,,er is alleen kans dat het wat langzamer gaat en het renderen zal al helemaal langzaam gaan. Maar dat heeft allemaal niks met de kwaliteit van de gemaakte film te maken .Die blijft gewoon hetzelfde.\r\nBegin in iedergeval met korte filmpjes om te proberen.\r\nOja van Pinacle is er ook nog een versie 8 ,die zal ook zeker werken met 256mb ,en de oudere versie van Magix kan dat ook gemakkelijk ,zelfs op een pentium 3 van 800mhz werkt dit.
Link naar reactie
Als ik Pinnacle 9 zie, dan staat er bij 256mb geheugen vereist, maar ik kreeg te horen van iemand die het programma zelf heeft dat er op de doos staat 512! Maar echt, op elke site over Pinnacle 9 staat 256, daarom ging ik twijfellen.\r\nMisschien toch wat geheugen erbij prikken ja, maar ik ben niet zo technisch, helemaal niet eigenlijk.\r\nIk moet echt ergens kunnen zien (een voorbeeld) waar ik de boel in prik, en hoe.\r\nAlhoewel ik misschien gewoon voor de Magix moet gaan, de nieuwste Magix werkt gewoon op 128mb!
Link naar reactie
MVdL 2004,5 en 6 zijn heel goede programma\'s.\r\nZelf heb ik 2004, nooit problemen gehad. Werk wel met 1GB geheugen en een snelle videokaart.\r\nNiet te vergeten, ook een snelle processor en een flinke harde schijf, waar alleen video de luxe en de te\r\nbewerken avi\'s in zitten.\r\nVergeet niet de nodige patches van Magix te downloaden.\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...